فرمانده سپاه جویبار مطرح کرد

پایان مرحله سوم نهضت کمک مومنانه؛ از توزیع ۱۴۵۰ بسته معیشتی تا ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان

مرحله سوم نهضت کمک مومنانه در جویبار با توزیع ۱۴۵۰ بسته معیشتی و ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان به پایان رسید.
کد خبر: ۹۲۸۷۱۵۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه جویبار، سرهنگ مهرداد بابایی در سومین مرحله نهضت کمک مؤمنانه و پایان مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی در شهرستان جویبار از توزیع  یک هزار و ۴۵۰ بسته معیشتی و بیش از ۱۲ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا خبرداد.

فرمانده سپاه جویبار با اشاره به پخت غذای گرم توسط موکب علمداران حسینی و مجمع خیرین شهرستان افزود: قطعاً آمار‌ها بیش از این است، زیرا مردم خیر و نیکوکار و هیئت‌های مذهبی جویباری در این ایام اقدامات خیرخواهانه زیادی انجام دادند.

بابایی در ادامه از توزیع ۳۵۰ بسته سبد لوازم‌تحریر هم در این ایام بین دانش آموزان نیازمند خبر داد و یادآور شد:‌ در مجموع سه مرحله کمک مؤمنانه سه هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰ هزار تومان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

فرمانده سپاه  جویبار در پایان ابرزار امیدواری کرد این سنت حسنه ادامه پیدا کند، زیرا موجی از همدلی و احسان را بین همه اقشار ایجاد کرده است.


در ادامه آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده امام‌جمعه شهرستان جویبار هم گفت: تمام انبیا به ارتباط باخدا و مردم توصیه کردند.

خطیب جمعه جویبار ضمن تقدیر از سپاه جویبار افزود: این حجم از کمک‌های مؤمنانه به مردم نیازمند تحسین‌برانگیز است و کرونا در عین اینکه یک تهدید است، ولی فرصت همدلی و احسان را در کشور ایران ایجاد کرد.

امام‌جمعه جویبار مردم را به مشارکت در این رزمایش تشویق کرد و گفت: می‌توان از برخی هزینه‌هایی که واجب نیست سبد کالا تهیه کرد و به خانواده‌های نیازمند تقدیم کرد که آثار اجتماعی بسیار خوبی دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها