مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در سوادکوه شمالی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به شخصیت عماریاسر اشاره و تاکید کرد:عماریاسر،خواصی که همچون یک سرباز فداکار پای رکاب ولایت بود
کد خبر: ۹۲۸۷۱۷۷
|
۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
عماریاسر،خواصی که همچون یک سرباز فداکار پا در رکاب ولایت بود
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی دیدار و گفتگو کرد.
 
عماریاسر،خواصی که همچون یک سرباز فداکار پا در رکاب ولایت بود
 
 در این دیدار  حجت الاسلام تسخیری به قرآن اشاره کرده و گفت: قرآن کتابی است که کهنگی ندارد از این جهت یک کتاب معجزه است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که بسیاری از انبیا معجزاتی داشتند، ولی معجزه آن‌ها برای همان زمان بود ، افزود:‌مانند حضرت موسی (ع) با تورات و حضرت عیسی (ع) با انجیل، ولی معجزه آن‌ها برای عصر و زمان خوشان بود، ولی معجزه پیامبر(ص) یک معجزه جاوید است که تا اکنون ادامه دارد و حجتی است برای همه بشر.
 
حجت الاسلام با تاکید بر اینکه دین اسلام کامل‌ترین دین است ادامه داد:‌: دین اسلام در زمان پیامبر(ص) و با کتاب خدا تکمیل شد و این دین تا یوم القیامه ادامه دارد و باید به جد بپذیریم که تنها کتابی است که تحریفی در آن صورت نگرفته است چرا که وعده خداوند است که «إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ» این کتاب خدا را ما نازل کردیم و خودمان از آن محافظت می‌کنیم.
 
حجت الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود به شرایط کشور هم اشاره کرد و وجود عمار‌ها را در این زمان بسیار حیاتی دانست و گفت: مقام معظم رهبری با شاخص قرار دادن شخصیتی مانند عمار یاسر بر آن بودند تا نقش خواص، بویژه طلاب، دانشجویان را که به گفته ایشان افسران جنگ نرم هستند؛ در فتنه ها، در جا‌هایی که تشخیص برای همه و عموم مردم سخت است، بیان کنند و اهمیت حضور آن‌ها در صحنه برای شبهه زدایی و غبارروبی را برای همه مشخص نمایند.
 
عماریاسر،خواصی که همچون یک سرباز فداکار پا در رکاب ولایت بود
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  کربلا به ویژه گی‌های شخصیت عمار یاسر پرداخت و اضافه کرد: عمار از صحابه نزدیک رسول خدا  و از یاران با وفاى امیرمؤمنان علیه‌السلام بود که هنگامى که پیامبر (ص) به رسالت برانگیخته شد، عمار از نخستین افرادى بود که به آن حضرت ایمان آورد.
 
حجت الاسلام تسخیری در همین باره توضیح داد:‌عمار  در تمامى جنگ هاى پیامبر (ص) حضور یافت و در رکاب آن حضرت، با دشمنان اسلام با تمام توان مبارزه کرد. بعد از رحلت پیامبر (ص) نیزبه عنوان یک مشاور در نزد امام علی (ع) بود در حدی که علی (ع) در تمامى امور سیاسى، اجتماعى و نظامى با او مشورت مى کرد و احترامش را به نیکى نگه مى داشت. عمار نیز با این که در حدود ۹۰ سال از عمرش گذشته بود، همچون یک سرباز فداکار و پا در رکاب در خدمت امام على بن ابى طالب علیه‌السلام قرار داشت و تمام مأموریت‌ها و دستورات آن حضرت را به مانند مأموریت‌ها و دستورات پیامبر (ص) به خوبى و نیکى انجام مى داد.
 
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها