چهار هزار و ۹۶۰ نفر در شهر‌های کوچک لرستان برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: چهار هزار و ۹۶۰ نفر در شهرهای کوچک و زیر ۱۰۰ هزار نفر استان برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند و پرونده آنها بررسی شده است.
کد خبر: ۹۲۸۷۴۶۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسعود رضایی امروز در خصوص اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر لرستان افزود: از این تعداد ۴۰۱ نفر افتتاح حساب و ۲۴۳ نفر حدود ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تکمیل وجه کرده اند.

وی اظهار داشت: بنیاد مسکن به عنوان کارگزار و به نمایندگی از وزارت مسکن و شهرسازی در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر اقدام می کند که امیدواریم این طرح در ۱۸ شهر استان طی ۱۸ ماه به نتیجه برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با بیان اینکه ۶ شهر زیر ۱۰۰ هزار نفر استان مشکل جدی دارند تصریح کرد: تاکنون اقداماتی برای اجرای طرح ملی اقدام ملی مسکن در این شهرها انجام شده و پیگیری های تکمیلی در دست انجام است.

رضایی گفت: تاکنون ۲ هزار و ۳۱۸ نفر در نورآباد برای این طرح ثبت نام کرده اند و بیشترین متقاضی نیز مربوط به این شهر است.

وی بیان کرد: پلدختر شهر دوم برای اجرای این طرح و زمین آن از ادامه سایت چهار هکتاری مربوط به مناطق سیلزده تامین شده اما در شهر الیگودرز هنوز توفیقی حاصل نشده است چراکه با وجود ثبت نام متقاضیان انجام تاکنون هیچ فردی واریزی نداشته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان اضافه کرد: مقرر شده بود از ظرفیت مسکن مهر برای این موضوع استفاده شود که تاکنون استقبالی در این زمینه نشده است.

رضایی با بیان اینکه تامین زمین مسکن ملی الشتر در مراحل پایانی قرار دارد ادامه داد: امیدوارم با توجه به اقدامات خوب استان، مشکلات اجرای این طرح در شهرهای کوهدشت و دوره چگنی هم حل شود.

ارسال نظرات