خبرهای داغ:
مسئول آموزش سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: باید به ارزش‌های اصیل انقلاب برگردیم تا مشکلات کشور حل شود و حل شدنی خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۸۷۵۷۲
|
۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

باید به ارزش‌های اصیل انقلاب برگردیم تا مشکلات کشور حل شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هادی ناصری در جمع دبیران آمادگی دفاعی استان همدان با بیان اینکه متفقین می‌خواهند همه عرصه‌های قدرت در دنیا را به نفع خود تغییر دهند و بر دنیا مسلط شوند، اظهار کرد: به فرموده امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری انقلاب ما علیه آمریکا بوده و هدف آن از ابتدا فقط نابود کردن مناسبات قدرت در جهان و اصلاح جهان است.

وی با بیان اینکه دشمن طی ۴۱ سال تمام ابزارهای دشمنی را علیه انقلاب به کار گرفته است، گفت: دشمن از هیچ رکنی از ارکان دشمنی کوتاه نیامده است و در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی علیه ما به کار گرفته است.

مسئول آموزش سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه ما در وسط یک جنگ بزرگ و تمام عیار جهانی هستیم، عنوان کرد: ما باید آرایش جنگی بگیریم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک اقدام درست و به حقی بود، گفت: ما در شرایط ویژه‌ای در دنیا قرار گرفته‌ایم و به لطف خدا موفقیت‌های زیادی به دست آورده‌ایم.

ناصری با بیان اینکه انقلاب و پیروزی ما در جنگ تحمیلی راهگشا برای دیگر کشورهای حق‌طلب است، ابراز داشت: انقلاب ما چشم امید مستضعفان عالم است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما اساساً علیه امپریالیسم و سلطه‌گران جهانی بر مبنای فلسفه ناب اسلامی بود، گفت: انقلاب ما برکات زیادی داشته و در همه عرصه‌ها علیه دشمن موفقیت‌های زیادی به دست آورده‌ایم و آمریکا و دشمنان ما هیچ کاری از پیش نخواهند برد.

مسئول آموزش سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه مراقب باشید نارضایتی‌هایی که از طرف مردم وجود دارد به نارضایتی از انقلاب اسلامی تبدیل نشود، گفت: انقلاب اسلامی یک حرکت مقدس جهانی بود و هر جا بر اساس اصول انقلاب عمل کردیم موفق بوده‌ایم و هر جا بر خلاف انقلاب عمل کردیم ضربه خورده‌ایم.

وی افزود: باید به ارزش‌های اصیل انقلاب برگردیم تا مشکلات کشور حل شود و حل شدنی خواهد بود.

ناصری با بیان اینکه اگر ناامید شویم همین ناامیدی ما را نابود خواهد کرد، گفت: در ذهن خود امید را نگه دارید، ما به امید خدا مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه ما همزمان که درگیر جنگ اقتصادی هستیم درگیر جنگ روانی و فرهنگی هم هستیم، گفت: بالای ۷۰ درصد اثرات روانی اقتصاد در مردم بیشتر از مشکلات اقتصادی است.

مسئول آموزش سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه اگر واقع‌بین باشیم ما نقاط امیدبخش برای آینده زیاد داریم و آینده روشنی داریم، گفت: تا امروز هر جا با دشمن روبرو شده‌ایم دشمن زمین‌گیر شده است.

وی با بیان اینکه در صنعت موشکی بزرگ‌ترین تحریم‌های دنیا را داریم، گفت: در ساخت موشک لبه دنیا حرکت می‌کنیم و معتقدیم که می‌شود بدون آمریکا موفق شد.

ناصری با بیان اینکه دشمنی ما با آمریکا و آمریکا با ما موجب ضعف و زوال ما نخواهد شد بلکه ما را روی پای خود قرار می‌دهد و ما بالنده پیش می‌رویم، گفت: ما از دشمنی آمریکا نگران نیستیم و از آمریکا و هیچ کشوری نمی‌ترسیم اما جنگ روانی نفوذ دشمن در داخل می‌تواند اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه سپاه و نیروهای نظامی امنیت را به لطف خدا برای سالیان متمادی تأمین کرده‌اند، گفت: در دنیا پر دشمن‌ترین کشور، کشور ما است و امن‌ترین کشور هم کشور ما است.

مسئول آموزش سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: امنیت را با مدیریت جهادی و نسخه مردمی و بسیج برای کشور تامین و تضمین کرده‌ایم.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: مردم باید بدانند اگر ما مشکلات معیشتی داریم باید رأی معیشتی بدهیم رأی فرهنگی و سیاسی ندهیم.

ناصری با بیان اینکه در مقابل تحریم‌ها دو تفکر در کشور وجود دارد، تصریح کرد: تفکر اول معتقد است با مذاکره تحریم را برداریم و تفکر دوم می‌گوید ما باید تحریم را بی‌اثر کنیم.

وی با بیان اینکه ما در صنعت موشکی و پهباد با وجود تحریم‌ها خود را قدرتمند کرده‌ایم و با اتکا به نیروی جوان و دانشمند داخلی روی پای خود ایستاده‌ایم و وابسته به کشوری نیستیم و تحریم را در این عرصه بی‌اثر کرده‌ایم، افزود: در کشور نیروهای جوان مومن انقلابی زیاد داریم که باید از آنها در راستای استقلال کشور استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات