مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

کسانی که با تحریف به دنبال تحمیل تسلیم در مقابل دشمن هستند؛عبیدالله‌های امروزاند

حجت الاسلام تسخیری تصریح کرد: تمام ماجرای صلح امام حسن(علیه السلام) بیان نشد چرا که این صلح تحمیل خواص بود و امثال عبیدالله ها صلح را بر امام تحمیل کردند.
کد خبر: ۹۲۸۷۷۴۴
|
۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم محمد بلباسی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسن عسکری( علیه السلام) با اشاره به روایتی از امام سجاد( علیه السلام) گفت :‌انسانی که در راه خدا به شهادت می رسد برای او هفت وضعیت اتفاق می افتاد که برای کسی اتفاق نمی افتد ،یکی از آنها این است که ملائکه برای آنکه سر شهید را به بالین بگیرند ، مسابقه میگذارند .شهید بدون حساب و کتاب وارد بهشت می شود و خدا برای شهدا،مقام شفاعت را در نظر می گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که شیرین ترین لحظات برای شهید، جان دادن در راه خدا است، افزود:‌اگر شهدای مدافعان حرم دوباره برگردند میدان مبارزه شان  با کفار خواهد بود.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه  شهدای مدافعان حرم از استان مازندران برای مبارزه با تکفیری ها به آن طرف تر از مرزها هجرت کردند،ادامه داد: دشمن در ابعاد مختلف در حال جنگیدن با انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به دشمنی دشمنان برای ضربه زدن نهایی به انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد:‌دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی جنگ اعتقادی راه انداخته است.

حجت الاسلام تسخیری با بیان  اینکه تکفیری ها اهل نماز، روزه و حافظ قرآن  بودند، اضافه کرد:‌تکفیری ها اعتقادی می جنگیدند تا جائیکه حتی فرزندان خود را برای عملیات انتحاری به میدان می فرستاند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه صهیونیسم بین الملل،آمریکا و اروپایی ها به این نتیجه رسیدند که انقلاب اسلامی یک انقلاب اعتقادی است، افزود:‌دشمن تکفیری را ساخت و آنها را مقابل انقلاب اسلامی قرار داد.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود با اشاره به مشکلات کشور ، خاطرنشان کرد:‌با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، امروزه کشور درگیر مسئله تحریف است.که بر اثر تحریف ،تحمیل بوجود می آید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه جریان تحریف باعث شد امام حسن(علیه السلام)  صلح را بپذیرد، افزود:  امروزه بعضی ها با تحریف و سر دادن شعار عقل ،درحال تحمیل تسلیم در مقابل دشمن هستند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب که تکفیری ها با حمایت از آمریکایی ها و اذنابش تا چند کیلومتری مرزهای ایران آمده بودند، اضافه کرد:‌اگر مدافعان  حرم به سوریه  نمی رفتند به فرموده رهبر معظم انقلاب باید در کرمانشاه با دشمن می جنگیدیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در کربلا با انتقاد از بعضی ها که  راه را برای دشمن باز کردند، گفت:‌بعضی ها راه را برای مذاکره "هیچ" باز و کشور را شرطی کردند. کسانی که با تحمیل وگره زدن معیشت مردم، اقتصاد کشور را به این وضع رساندند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به سخنان رئیس جمهور درباره صلح امام حسن( علیه السلام) تصریح کرد: تمام ماجرای صلح امام بیان  نشد چرا که صلح تحمیل خواص بود. امثال عبیدالله ها صلح را بر امام تحمیل کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در کربلا با انتقاد از اینکه بعضی ها باادعای صلح  امام آن را یک  شیوه و روش در مواجه با دشمن می دانند ، تاکید کرد:‌اگر برخی ها در کشور مقاومت و ایستادگی و تدبیر ندارند، اداره مملکت را به دست جوانان مومن و انقلابی مثل مدافعان حرم بسپارند همان جوانانی که تکفیری های آمریکایی را به خاک ذلت کشاندند.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با اشاره به مناظره های دو نامزد مطرح انتخاباتی آمریکا، خاطرنشان کرد:‌هرکدام از نامزدهای انتخاباتی آمریکا درباره ایران حرف میزنند و این بدان معناست که امروزه به برکت خون شهدای مدافع حرم جبهه مقاومتی شکل گرفته است که خود صهیونیست ها گفتند که مهم ترین تهدید برای آنها ایران است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در کربلا با تاکید بر اینکه اقتدار امروز ایران محصول شجاعت شهدای مدافع حرم است نه ترسوهایی که شعار عقل سرمیدهند، گفت:‌شهدای مدافع حرم با شجاعت در مقابل همه زورگویی های آمریکا ایستادند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب که  شهدای مدافع حرم نگذاشتند نور انقلاب در منطقه  و جهان خاموش شود، خاطرنشان کرد:‌ما تا ابد  مدیون خون شهدا ، و خانواده های معزز آنان هستیم.

انتهای پیام/

 

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار