خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار قزوین

تکلیف املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی تا آخر آذرماه روشن شود

فرخزاد گفت:‌ تکلیف املاک و دارایی‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی استان قزوین باید تا پایان آذرماه مشخص شود تا بتوانیم اعتبار و بودجه حاصل از فروش این املاک را به استان برگردانیم.
کد خبر: ۹۲۸۸۱۱۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، علی فرخزاد در اولین جلسه کارگروه اقتصادی مولدسازی و فروش املاک مازاد دولت در سالن جلسات باقرالعلوم(ع) اداره کل مدیریت بحران استان برگزار شد، اظهار کرد: تکلیف املاک مازاد بر نیاز دستگاه‌ها باید تا آخر آذرماه آینده روشن شود تا بتوانیم بودجه حاصل از فروش این املاک را به استان برگردانیم.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد تا این تاریخ املاک مازاد دولتی به ویژه املاک مازاد آموزش و پرورش فروخته و یا مولدسازی شوند؛ چرا که با توجه به مهلت تعیین شده از سوی وزارت اقتصاد و دارایی اگر بعد از این تاریخ اقدام کنیم، احتمال اینکه پول حاصل از فروش یا اجاره این املاک به استان برگردد، خیلی‌کم است.

فرخزاد ادامه داد: اگر بخواهیم بر مبنای اولویت‌بندی پیش برویم، باید ابتدا فروش زمین‌های باارزشی که راحت‌تر فروخته می‌شوند را در دستور کار قرار دهیم و بعد سراغ اراضی دیگری برویم برای فروخته شدن به قیمت مناسب نیاز به تغییر کاربری دارند.

وی با اشاره به عملکرد خوب برخی دستگاه‌ها از جمله اداره کل راه و شهرسازی و دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در فروش املاک مازاد بر نیازشان ادامه داد:‌ البته سازمان جهاد کشاورزی هم بعد از آموزش و پرورش بیشترین املاک و زمین‌های مازاد بر نیاز زیادی را در اختیار دارد که باید هر چه سریع‌تر نسبت به فروش و یا مولدسازی آنها اقدام کند.

 

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها