خبرهای داغ:

پیام تسلیت تیپ انصارالحسین(ع) همدان در پی رحلت آیت‌الله فاضلیان

روابط عمومی و تبلیغات تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی رحلت عالم ربانی و وارسته آیت‌الله سیدرضا فاضلیان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۸۸۳۵۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

پیام تسلیت تیپ انصارالحسین(ع) همدان در پی رحلت آیت‌الله فاضلیانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روابط عمومی و تبلیغات تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی رحلت عالم ربانی و وارسته آیت‌الله سیدرضا فاضلیان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

رحلت اسفبار عالم جلیل القدر، عارف بالله و یار صدیق امام و شهیدان؛ حضرت آیت الله سیدرضا فاضلیان ضایعه ای جبران ناپذیر و مصداق حدیث "إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ" برای جامعه علمی و معنوی استان دارالمومنین همدان است.

آن عالم ربانی؛ چه در حیات علمی و اخلاقی خود در کسب فیض از محضر عرفای بزرگ جهان اسلام و پرورش شاگردان برجسته؛ و چه در حیات انقلابی خود در مبارزه با رژیم شاهنشاهی، بسیج رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس، حضور مستمر در جبهه‌ها و سی سال امامت جمعه شهرستان ملایر منشأ برکات و آثار کم نظیری در تاریخ استان همدان شد.

این ضایعه را خدمت حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و عموم مردم شریف استان به ویژه بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

مردم مؤمن و انقلابی استان خدمات برجسته، جایگاه والا و یاد و خاطره این فقیه عالیقدر را جاودانه خواهند داشت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات