خبرهای داغ:
بخشدار زرین دشت با اشاره به نقش دهیاران در روستاها بر تشکیل تیم‌هایی متشکل از شورای روستا، بهورزان، معتمدین و نیروهای بسیجی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.
کد خبر: ۹۲۸۸۴۸۲
|
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳

لزوم تشکیل تیم‌هایی برای نظارت و مقابله با کرونا در بخش زرین‌دشت و روستاهابه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای بخش زرین دشت با حضور بخشدار، فرمانده حوزه بسیج شهید بروجردی، فرمانده پاسگاه بخش و دهیاران روستاهای تابعه برگزار شد.

بخشدار زرین دشت عنوان کرد: نسبت به اطلاع‌رسانی اوضاع شهرستان به اهالی بخش، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اجتناب از برگزاری تجمعات و مراسمات ختم و عروسی و همچنین نظارت بر بهداشت اماکن عمومی و اصناف و نظارت بر قیمت‌ها در شهر برزول و روستاهای تابعه باید اهتمام جدی شود.

موسیوند با اشاره به نقش دهیاران در روستاها بر تشکیل تیم‌هایی متشکل از شورای روستا، بهورزان، معتمدین و نیروهای بسیجی در راستای نظارت و مقابله با شیوع ویروس کرونا تأکید کرد.

وی عنوان کرد: این تیم‌ها ضمن هماهنگی و اهتمام در خصوص بهداشت عمومی روستا از شکل‌گیری هر گونه تجمع جدا خودداری و نظارت لازم را بر دفن متوفیان عادی و کرونایی با حداقل افراد مورد تاکید ستاد شهرستانی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات