در بیانیه روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان در محکومیت اقدام فرانسه آمده است: اهانت به پیامبر اکرم(ص) پروژه‌ای شکست‌خورده است.
کد خبر: ۹۲۸۹۱۰۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، روابط عمومی سپاه بوکان در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص)؛ این اقدام را پروژه ای شکست خورده در راستای اسلام هراسی دانست.

در این بیانیه آمده است: قرن های متمادی است که دشمنان راستین اسلام با سناریوی های شیطانی خود ،اسلام‌ستیزی را در سطح دنیای غرب کلید زده اند، که آخرین مورد آن اقدام موهن و دوباره مجله شارلی ابدو در انتشار کاریکاتورهای وقیحانه علیه پیامبر گرامی اسلام (ص)  بوده است.

همچنین حمایت رئیس‌جمهور بی‌خرد و ماجراجوی فرانسه از این اقدام موهن چهره شیطانی آنان را پیش از گذشته آشکار کرد و نشان داد که آنان کوچک‌ترین ارزشی برای ارزش های انسانی قائل نیستند.

این حرکات شیطانی بیانگر تناقض بزرگ در غرب به ویژه پرچمدار به اصطلاح  آزادی بیان در اروپا است، که برای سرپوش گذاشتن به ناکامی های خود در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر اعظم(ص) صورت می پذیرد.

دامن زدن به اسلام هراسی توسط مکرون و طرح ادعاهای ننگین و دروغین مبنی بر تلاش اسلام‌گرایان برای تغییر قانون اساسی فرانسه که از دل های فاسد و ذهن های فرسوده بر می خیزد ، نه تنها خدشه‌ای به گل سرسبد عالم خلقت و چهره نورانی رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)  وارد نخواهد ساخت، بلکه در معادله‌ای معکوس به مانند نمایش های سخیف گذشته،  آزمون پلید و خفت بار دیگری بر کارنامه سیاه اسلام ستیزان خواهد افزود.

بی تردید موج جدید اعتراضات در جهان اسلام نشان از انزجار امت اسلامی از این اقدامات موهن و کور کورانه است و این مهم در حالی است که متاسفانه سران مرتجع عربی در این خصوص سکوت کرده اند که البته این مهم طی چند دهه گذشته به موضوعی عادی تبدیل شده است.

بی شک مکر شیاطین به خودشان باز خواهد گشت و در آینده ای نه چندان دور شاهد نفوذ هزار برابری دین صلح و محبت در قلب اروپا و آمریکا خواهیم بود.

سپاه بوکان در کنار آحاد مجاهدان و فدائیان پیامبر گرامی اسلام (ص) و خیل عظیم غیرتمندان دین مدار در جوامع بشری به ویژه جهان اسلام، ضمن اعلام آمادگی برای دفاع فداکارانه از اهداف و آرمان‌های پیامبر عظیم الشأن اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم ) مهیای به رخ کشیدن ظرفیت‌های متراکم و قدرتمند مسلمانان برای مقابله با اسلام هراسان و جریان توهین به پیامبر خوبی ها و مقدسات ادیان الهی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات