خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی

برگزاری کمیته پشتیبانی و هماهنگی در شهرستان سرخه

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، کمیته پشتیبانی و هماهنگی استان سمنان در قالب (ویدئو کنفرانس) با سخنرانی سردار حمید دامغانی در سپاه ناحیه سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۹۵۱۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه؛ همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، کمیته پشتیبانی و هماهنگی استان سمنان در قالب (ویدئو کنفرانس) با سخنرانی سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با حضور مریم آشور ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان، معاون پرورشی شهرستان، سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت و جمعی دیگر از مسولین در سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

سردار حمید دامغانی در جلسه کمیته های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان اظهار داشت: دوران دانش آموزی زمان شکل گیری باور های جوانان است و باید سرمایه گذاری در تعلیم و تربیت و اموزش و پرورش در این دوره صورت گیرد.

وی با اشاره به رسالت شکل گیری بسیج دانش آموزی تصریح کرد: ظرفیت بسیار خوبی در آموزش و پرورش وجود دارد که غفلت از این ظرفیت خسارت های جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به دشمنی های آمریکا بر علیه کشور ایران افزود: فرهنگ، اعتقاد و باور های جوانان ما قدرت اصلی این کشور است که دشمن این اعتقادات را هدف گرفته است که باید تلاش شود باور و اعتقاد جوانان ما حفظ شود.

دامغانی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین طرح هایی که در سطح استان انجام شد طرح امیدان بوده که آثار و برکات فراوانی در سطح استان داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار