به مناسبت هفته بسيج دانش آموزي ، جمعي از دانش آموزان بسيجي به همراه پرسنل سازمان بسيج دانش آموزي در سپاه استان با نماينده ولي فقيه در استان ديدار کردند .
کد خبر: ۹۲۸۹۵۲۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان ؛ آيت الله سيد محمد شاهچراغي نماينده ولي فقيه در استان سمنان در ديار با پرسنل سازمان بسيج دانش آموزي سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان و جمعي از دانش آموزان بسيجي استان با اشاره به توهين کشور رئيس جمهور فرانسه به پيامبر (ص) گفت: امسال بايد جشن هاي ولادت حضرت رسول هرچه باشکوه تر برگزار شود .

وي افزود: توصيه من به بسيج دانش آموزي تقويت استکبار ستيزي و ولايت مداري در بين دانش آموزان است .

نماينده ولي فقيه در استان سمنان تصريح کرد: هر بسيجي بايد به نماز اول وقت و اخلاص و توسل به اهل بيت (ع) اهتمام ويژه داشته باشد .

آيت الله شاهچراغي ادامه داد: تمام امور بايد با اخلاص و براي خدا باشد و ويژگي بارز شهيد سليماني اخلاص ايشان بوده است .

او افزود: نماز اول وقت بسيار مهم است که بايد با جديت دنبال شود و توسل و دعا نيز بايدمد نظرجوانان و نوجوانان باشد .

حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان در اين ديدار گفت: دلايل مرگ بر آمريکاي مردم ايران متعدد است که از جمله آن مي توان تاريخ ننگين آمريکا و و سرکوب مردم آمريکا توسط دولت آمريکا و بمباران هيروشيما و ناکازاکي و ايجاد داعش و شهادت سردار سليماني و ... نام برد .

وي افزود: يکي از برکات کرونا اين است که به خوبي به مردم نشان داده شده که آمريکا منجي جهان نيست و همه به دنبال منجي اصلي هستند .

حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي تصريح کرد: امروز موج اسلام گرايي و منجي گرايي در دنيا ايجاد شده و بي حرمتي فرانسه به پيامبر (ص) به خاطر منحرف کردن ذهن هاي مردم از اسلام گرايي است که در اين مورد هم مانند سابق شکست خورده اند .

يوسف علي طاهري مسئول سازمان بسيج دانش آموزي استان در اين ديدار با اشاره به اجراي 141 عنوان برنامه در طول هفته بسيج دانش آموزي در استان گفت: شعار امسال هفته بسيج دانش آموزي (دانش آموز انقلابي – مقاومت و استکبار ستيزي) است .

وي افزود: اجراي مرحله سوم رزمايش مواسات و کمک مومنانه و امضاي طومار مجازي با شعار آمريکا بايد از منطقه برود از مهمترين برنامه هاي اين هفته در استان سمنان است .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها