فرمانده سپاه کربلا خبر داد:

اجرای طرح حافظان سلامت در مازندران / آغاز مرحله سوم کمک‌های مومنانه به جامعه هدف

فرمانده سپاه کربلا از اجرای طرح حافظان سلامت برای مقابله با کرونا در استان خبر داد و گفت:‌ این طرح در حوزه شناسایی، پیشگیری و قرنطینه با همکاری علوم پزشکی در استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۲۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
اجرای طرح حافظان سلامت در مازندران / آغاز مرحله سوم کمک‌های مومنانه برای جامعه هدف
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  اولین نشست قرارگاه سلامت و معنویت جوانان انقلابی با حضور سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، دکتر موسوی رئیس علوم پزشکی مازندران، حجت الاسلام حیدری مدیر کل اوقاف استان و حجت الاسلام اکبری رئیس دادگستری مازندران در دفتر آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران برگزار شد.

در این نشست، سرهنگ پاسدار مسلمی ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز هفته وحدت ، از اجرای طرح حافظان سلامت برای مقابله با کرونا در استان خبر داد و گفت:‌ این طرح در حوزه شناسایی، پیشگیری و قرنطینه با همکاری علوم پزشکی در استان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ورود جوانان مومن برای مهار کرونا، افزود:‌به محض سخنان معظم له، جلساتی با موضوع آموزش و پیشگیری کرونا، با حوزه بسیج دانشجویی برگزار که پس از ثبت نام و آموزش داوطلبین  توسط علوم پزشکی، جهت کمک به کادر درمانی شروع به کار می‌کنند.

سرهنگ پاسدار مسلمی در ادامه به همکاری پزشک و پرستار بازنشسته مجموعه سپاه اشاره و خاطرنشان کرد:‌بانکی از تعداد پرستاران و پزشکان جهت همکاری با کادر درمانی تهیه شد.
 
اجرای طرح حافظان سلامت در مازندران / آغاز مرحله سوم کمک‌های مومنانه برای جامعه هدف
فرمانده سپاه کربلا در ادامه به کارگاه تولید ماسک در قائم شهر اشاره کرد و یادآور شد: این کارگاه روزانه ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار ماسک را دارد و همچنین با کمک بسیج اصناف برای تولید ماسک‌های پارچه‌ای هم در دستور کار قرار گرفت تا در امکان پرتردد در اختیار مردم قرار بگیرد.

سرهنگ پاسدار مسلمی به بیان اینکه ورود جوانان برای میدان مقابله با کرونا باید مسجد محور باشد، خاطرنشان کرد:‌در مسئله شناسایی، غربالگری، و همچنین کمک به بیماران کرونایی هر محله با توجه به ظرفیت و شناختی از دارد، میتواند به صورت ویژه  خدماتی به بیماران کرونایی یا نیازمندان بدهد.
 
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به جایگاه پزشک خانواده در مسئله غربالگری کرونا گفت که  تا ریشه کنی و مهار کرونا همانند سرباز در خدمت دانشگاه علوم پزشکی خواهیم بود.

سرهنگ پاسدار مسلمی در پایان از آغاز مرحله سوم کمک‌های مومنانه هم در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مرحله علاوه بر توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی، آسیب دیدگان کرونایی به صورت ویژه مورد حمایت  قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار