خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر سیاسی استانداری همدان:

دشمن به دنبال گرفتن سرمایه مردم از نظام است

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان گفت: دشمن به دنبال این است که سرمایه مردم را از نظام بگیرد.
کد خبر: ۹۲۸۹۶۶۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷

دشمن به دنبال گرفتن سرمایه مردم از نظام استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابوالقاسم الماسی در آیین تکریم و معارفه بخشداران سامن و مرکزی شهرستان ملایر اظهار داشت: شهرستان ملایر به دلایل متعدد از شهرستان‌های ویژه استان است و نگاه استان نیز به این شهرستان ویژه است.

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر در حوزه‌های مختلف در جایگاه نخست استان قرار دارد، گفت: فرماندار نیز نگاه ویژه‌ای به همکاران خود دارند و معتقدند از همکاران مجموعه که توانمندی خود را نشان داده‌اند در پست‌های مدیریتی استفاده شود.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان با اشاره به اینکه در آستانه یک روز مهم ملی و مذهبی قرار داریم، ابراز داشت: 13 آبان ماه امسال مصادف با ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) است.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف امام خمینی(ره) از نهضت، مقابله با ظلم ظالمان و استکبار جهانی بود که در طول ۴۱ سال گذشته این استکبارستیزی و مقابله با ظلم از رئوس اهداف و سیاست‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بوده است.

الماسی با بیان اینکه کشور ما بر آرمان‌های خود پافشاری کرد و دشمنان برای از بین بردن این استقامت بسیار حیله‌ها و مکرها به کار گرفتند تا مردم را در مقابل حاکمیت خود قرار دهند، گفت: همگان شاهد هستند که در این ۴۱ سال استکبار جهانی چه شیطنت‌هایی به کار برد و چه دشمنی‌هایی علیه ملت ما ورزید.

وی با اشاره به اینکه دشمنی‌های استکبار در شکل جدید خود به کشور تحمیل می‌شود، گفت: دولت که امروز مورد تخریب است، در 6 سال نخست مسئولیتش کشور در شرایط عادی اداره شد، اما با خروج آمریکا از برجام تحریم‌ها بیشتر شد تا دولت از پا بیافتد، اما با وجود این مسائل با حمایت رهبر معظم انقلاب، این اتفاق نیافتاد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان با اشاره به اینکه بحث کرونا هم این موضوع را تشدید کرد، تصریح کرد: این شرایط دشوار است و در این شرایط سخت وظیفه ما به عنوان کارگزاران نظام این است که طبق فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در یک مسیر و یک جهت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که سرمایه مردم را از نظام بگیرد، ادامه داد: موضوع انتخابات نیز بحث مهمی است و رخدادی است که اثر مستقیمی بر حوزه‌های محتلف دارد؛ آنچه که اهمیت بیشتری دارد این است که بتوانیم انتخاباتی قانونمند و بدون حاشیه با مشارکت و حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

الماسی با بیان اینکه وظیفه ما سنگین است و امیدواریم بتوانیم زمینه مشارکت مردم را بیشتر کنیم، گفت: شوراها به عنوان معتمدین مردم ظرفیت ویژه‌ای دارند، کار انتخابات شوراها، ثبت نام داوطلبان و برگزاری انتخابات در تمامی روستاها کار دشواری است.

وی با اشاره به اینکه بخشداران وظایف بسیار متنوعی دارند و اگر کسی بخواهد ۲۴ ساعت هم کار کند حتما وقت کم می‌آورد، افزود: یکی از الزامات مدیریت، نگاه عالمانه به مسائل است، یعنی ما علم مدیریت بخش‌های مختلف را کسب و سپس ورود کنیم؛ نگاه عالمانه مستلزم دانش، بینش و شناخت نظریه‌ها و تئوری‌های مختلف است که کسب کنیم و سپس به کار ببریم.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان تصریح کرد: الزام بعد بحث تعامل است، بخش‌های مختلف ظرفیت‌های مختلفی دارند و نگاه تعاملی یعنی بتوانیم با مردم و نهادهای مردمی ارتباط برقرار کنیم و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه موضوع بعدی شناخت از زوایای مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شهرستان و تسلط بر مسائل بخش است، افزود: هماهنگی با فرماندار، مثبت‌اندیشی نسبت به مردم، گروه‌ها و جایگاه‌ها، خلاقیت، نوآوری، ابتکار، دوندگی شبانه‌روزی و حفظ جایگاه نمایندگی عالی دولت در بخش، از جمله ضروریت‌های اجرای وظیفه بخشداری است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات