خبرهای داغ:
مدیر آموزش وپرورش نهاوند در گفت‌وگو با بسیج خبر داد
مدیر آموزش وپرورش نهاوند از اجرای طرح پوشش رایگان آموزش مجازی نوآموزان پیش‌دبستانی در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۳۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

اجرای طرح پوشش رایگان آموزش مجازی نوآموزان پیش‌دبستانی در نهاوندمحمدحسین دارایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به اجرای طرح پوشش رایگان آموزش مجازی نوآموزان پیش‌دبستانی اظهار داشت: امسال با توجه به شرایطی که به واسطه شیوع ویروس کرونا بر مدارس حاکم شد، تا به امروز آموزش‌ها در همه‌ی دوره‌های تحصیلی با قوت و جدیّت در بستر شبکه شاد در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر اهمیت دوره پیش‌دبستانی، افزود: دوره پیش‌دبستانی در آموزش و پرورش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نوآموزان باید قبل از ورود به دوره ابتدایی حتما آموزش های این دوره را سپری کنند.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان نهاوند نیز در راستای اجرای طرح «پوشش رایگان آموزش مجازی نوآموزان پیش دبستانی» و ثبت‌نام صددرصدی نوآموزان واجد شرایط این دوره، از همه‌ ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد.

وی از تمامی خانواده‌هایی که کودک پیش‌دبستانی در منزل دارند درخواست کرد در اسرع وقت با در دست داشتن مدارک شناسایی والدین و نوآموز، به نزدیک‌ترین آموزشگاه ابتدایی محل سکونت خود مراجعه کنند تا ضمن ثبت‌نام در سامانه سناد، از آموزش‌های مجازی که به صورت رایگان به نوآموزان ارائه خواهد شد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات