مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد

توزیع ۹۶۳۰ پک بهداشتی در سیستان و بلوچستان

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس در ۳ مرحله رزمایش مومنانه ۹۶۳۰ پک بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی، تهیه و در سطح استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۸۹۹۸۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

مسئول سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی و کانون مداحان خادمیاری رضوی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: رسالت اصلی سپاه رسیدگی به مشکلات محرومین و رفع نیاز‌های آنان است.

محمد جواد جامعی با اشاره به این مطلب که از اولین ساعات شیوع ویروس منحوس کرونا دغدغه سپاه و بسیج حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مداحان و نیازمندان در سطح استان بوده است افزود: سازمان بسیج مداحان با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در عرصه‌های مختلف به صورت جهادی پای کار بوده و هستند.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری منحوس در سه مرحله رزمایش کمک مومنانه تعداد ۹۶۳۰ پک بهداشتی شامل ماسک‌های تولید شده توسط خواهران، مواد ضدعفونی، تهیه و در سطح استان توزیع شده است.

این مسئول طبخ و توزیع غذای گرم به تعداد ۳۹۸۰۰، پخت ۲۵ دیگه حلیم توسط خیرین، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به تعداد ۴۱۰۰، تهیه و توزیع ۲۲ کیسه لباس، تهیه و توزیع نوشت افزار به تعداد ۶۰ بسته را از دیگر اقدامات انجام شده این سازمان توسط مداحان بسیجی خواهر و برادر و گروه‌های جهادی بسیج مداحان و خادمیاری رضوی و هیئات مذهبی برشمرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار