خبرهای داغ:

جلسه بصیرتی ویژه سالروز ولادت نبی مکرم اسلام

پایگاه سردار شهید صیاد شیرازی حوزه امام حسین علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج نجف اباد به مناسبت 17 ربیع الاول ولادت پیامبر اسلام اقدام به برگزاری جلسه روشنگری نمود.
کد خبر: ۹۲۹۰۳۳۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، پایگاه سردار شهید صیاد شیرازی حوزه امام حسین علیه السلام ناحیه مقاومت بسیج نجف اباد به مناسبت 17 ربیع الاول ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی صلواه الله علیها اقدام به برگزاری جلسه روشنگری و هم اندیشی با حضور مربیان وسرگروه های حلقه صالحین خود نمود.

حجت الاسلام و المسلمین لطفی زاده از استادان حوزه ودانشگاه با حضور در جمع مربیان در خصوص ولایت و رهبری بیان نمودند که ولایت فقیه در رهبری جامعه‌ی اسلامی و اداره‌ی امور اجتماعی ملت اسلامی در هر عصر و زمان از ارکان مذهب حقه‌ی اثنی عشری است ،که ریشه در اصل امامت دارد و در ادامه با توجه به ولادت پیامبر اسلام در باره فضایل و خصائل ایشان ، بیان نمودند.

ایشان گفتند: نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله در تمام عمر پر برکت خویش از کودکی تا هنگامی که به ملکوت اعلی پر کشید، نمونه و مظهر عالی ترین اخلاق، رفتار و گفتار بوده است. سنت و سیره آن حضرت برای همه انسان ها و خصوصاَ مسلمانان الگویی پسندیده است و بر همه ماست، ابعاد وجودی ایشان را بشناسیم و به حضرتش اقتدا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار