خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: یکی از کانون‌های انتقال بیماری کرونا در شهرستان بانک‌ها هستند که باید جامعه هدف خود را مدیریت کنند و در بحث مراجعات مردم راهکار و سازکاری اندیشید که باعث تجمع و ازدحام نشود.
کد خبر: ۹۲۹۰۷۴۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

بانک‌ها از کانون‌های انتقال بیماری کرونا هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان در جمع مدیران بانک‌های نهاوند نیز با بیان اینکه شیب ابتلاء و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در شهرستان رو به افزایش است، گفت: همه بانک‌ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه در بحران هر مدیری که مسئولیت پذیرفته باید پاسخگوی مجموعه خود باشد، گفت: در بحران مدیرانی که می‌توانند با مشکلات مقابله کنند در صحنه مسئولیت می‌مانند.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: یکی از کانون‌های انتقال بیماری کرونا در شهرستان بانک‌ها هستند که باید جامعه هدف خود را مدیریت کنند و با توجه به شرایط بانک‌ها باید در بحث مراجعات مردم راهکار و سازکاری اندیشید که باعث تجمع و ازدحام نشود.

وی افزود: از طریق سیستم نوبت‌دهی، افزایش انتظامات، افزایش ساعت کاری و به هر نحوی فضای بانک و محیط کار خود را مدیریت کنید.

ناصری خطاب به مدیران بانک‌ها گفت: مردم را درک کنید، و به آنها امید بدهید، هر گونه کم کاری برای پرداخت تسهیلات و راه‌انداختن کار مردم با برخورد جدی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات