خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

وضعیت قرمز نهاوند ناشی از بی‌توجهی مردم و ادارات به شیوه‌نامه‌های بهداشتی

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مدتی است نهاوند در لیست ۹۰ شهر فوق قرمز کشور قرار گرفته است و این ناشی از بی‌توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی بود که مردم و ادارات نسبت به موقعیت شهرستان داشتند.
کد خبر: ۹۲۹۰۷۴۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶

وضعیت قرمز نهاوند ناشی از بی‌توجهی مردم و ادارات به شیوه‌نامه‌های بهداشتیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ علی مختاری در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان در جمع مدیران بانک‌های نهاوند اظهار داشت: هشت ماه از مقابله با ویروس کرونا می‌گذرد و مدتی است نهاوند در لیست ۹۰ شهر فوق قرمز کشور قرار گرفته است و این ناشی از بی‌توجهی به شیوه‌نامه‌های بهداشتی بود که مردم و ادارات نسبت به موقعیت شهرستان داشتند.

وی افزود: تاکنون هیچ ظرفیتی در شهرستان بلا استفاده نمانده است، از هفته گذشته اتحادیه‌ها، اصناف و گروه‌های شغلی مختلف تعطیل شدند و این تعطیلی‌ها مجدد، روز گذشته تمدید شد.

دبیر قرارگاه زیستی شهرستان نهاوند تاکید کرد: در یک هفته تعطیلی و اجرای محدودیت‌ها در شهرستان کانون‌های تجمع متعددی داشتیم، بانک‌ها، مطب‌های پزشکان و داروخانه‌ها از جمله کانون‌های شیوع کرونا بود که مورد انتقاد مردم قرار گرفت.

وی گفت: هفته گذشته یکی از بانک‌های شهرستان به دلیل ابتلای کارکنان تا مرز تعطیلی پیش رفت که خوشبختانه موضوع مدیریت شد و این اتفاق صورت نگرفت.

مختاری ابراز داشت: شلوغی و ازدحام مردم در باجه‌ها، رها شدگی و بی‌نظمی در سیستم نوبت‌دهی، از جمله موانعی بود که در بانک‌ها دیده شد، که امیدواریم این موضوع تدبیر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار