خبرهای داغ:

امروز استکبار جهانی از همگرایی الهی بین مسلمانان واهمه دارد

در بیانیه حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهر مهاجران همدان آمده است: امروز استکبار جهانی بیش از هر چیز از همگرایی الهی بین مسلمانان واهمه دارد.
کد خبر: ۹۲۹۰۷۹۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳

امروز استکبار جهانی از همگرایی الهی بین مسلمانان واهمه داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهر مهاجران در پی اهانت اخیر نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم (ص) بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«حرف ما در هفته وحدت و به عنوان پیام وحدت این است که مسلمانان بیایند باهم متحد شوند و با یکدیگر دشمنی نکنند.» مقام معظم رهبری


در بحبوحه اهانت‌های اخیر مدعیان آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر رحمت و نور الهی حضرت محمد مصطفی(ص) که به صورت مکرر انجام می‌شود و سالروز میلاد فرخنده ایشان و فرزند فرزانه او امام جعفر صادق(ع) مسئله‌ای که عیان‌تر از هر چیزی دیگری است الزام پیروان راستین آن حضرت به عمل به کلمه آسمانی وحدت است.

امروز استکبار جهانی که از سال‌ها قبل کمر همت به استعمار ممالکت مسلمان و جلوگیری از رسیدن صدای اسلام حقیقی با ترویج قرائت تحریف شده گروه‌های تکفیری از احکام بسته و سربازان خود را در قالب حاکمان دول اسلامی بر ملت رسول الله(ص) مسلط ساخته است بیش از هر چیز از این همگرایی الهی بین مسلمانان واهمه دارد.

وجود مشترکات زیاد بین مذاهب اسلامی و صد البته لشگر حریص و خونخوار کفر و شرک اهمیت اتحاد را بیش از پیش و دوچندان می‌کند.

امید آن است ملت‌های پیرو دین مبین پیام‌آور مهربانی در هر نقطه از جهان با کنار گذاشتن اختلافات و چنگ به ریسمان حضرت باری تعالی گامی بزرگ در جهت تعجیل ظهور فرزند فاتح خاتم الانبیاء بردارند. ان شاء الله

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات