خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی:

پویش دانش آموزی «نذر هوشمند» در سراسر کشور اجرا می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: پویش دانش آموزی نذر هوشمند در آذربایجان غربی همگام با مناطق مختلف کشور اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۰۹۷۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹

رضا خلیل‌نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، دانش آموزان ناگذیر هستند که در کلاس‌های آنلاین شرکت کنند، در این راستا پویش نذر هوشمند برای تامین گوشی تلفن همراه و تبلت در کشور اجرا می‌شود.

 وی با بیان اینکه برای تهیه 2 هزار گوشی تلفن همراه در سایه همراهی خیران برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: در قالب این پویش هرچقدر کمک مالی جمع آوری شود، معادل آن نیز از سازمان مرکزی تامین شده و برای دانش آموزان استان گوشی تلفن همراه تهیه خواهد شد.

 این مسئول خاطرنشان کرد: شماره کارت  «6273817010038838» به نام واحد کمک‌های مومنانه برای پرداخت کمک‌های مردمی جهت تامین گوشی هوشمند به صورت متمرکز اختصاص یافته است.

 وی ضمن ابراز تاسف از اینکه امسال به مناسبت بزرگداشت 13 آبان راهپیمایی برگزار نشده ولی برنامه‌های مختلفی در فضای مجازی اجرا شد، ادامه داد: برگزاری پویش «آمریکا باید از منطقه برود» در قالب 4 مسابقه، پویش مرگ بر آمریکا همراه با امضای طومار، برپایی یادواره شهدا به شکل آنلاین با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان حجت الاسلام متین و ... از جمله این برنامه هاست.

 این مسئول به توزیع 1 هزار بسته لوازم تحریر در بین دانش آموزان بی‌بضاعت اشاره کرد و بیان داشت: اجرای این طرح برای زیرپوشش قرار دادن دانش آموزان بی‌بضاعت همچنان ادامه دارد.

خلیل‌نژاد دیدار دانش آموزان رتبه برتر کنکور با فرمانده سپاه شهدای استان سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری را مورد اشاره قرار داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات