خبرهای داغ:
به مناسبت هفته وحدت صورت گرفت

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه با ماموستاهای چایپاره

به مناسبت نکوداشت هفته وحدت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چایپاره با ماموستاهای این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۹۰۹۷۵
|
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره، به مناسبت هفته وحدت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این شهرستان و مسئول حفاظت اطلاعات با حضور در منزل ماموستاها با آنها دیدار کردند.

حجت الاسلام قنبری بارونی ضمن تبریک هفته وحدت، بیان کرد: اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس سراج منیر، امین وحی و مردم، آخرین و برترین رسول رحمت، دل وجدان‌های بیدار و انسان‌های آزاده را جریحه‌دار کرد.

وی ادامه داد: اهانت به پیامبر اعظم (ص) این عصاره اخلاق، خوبی‌ها و فضایل، اهانت به همه ارزش‌های انسانی، اخلاقی و همه انبیاء (ع) و انسان‌های پاک است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این اهانت برنامه‌ریزی شده در راستای پروژه اسلام‌هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام صورت گرفته است، انتشار چنین مطالب موهن حاکی از ضعف منطق، برهان و فقر فکری آنان در مقابل مکتب پیامبر اعظم (ص) اسلام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چایپاره، اظهار کرد:

نام مبارک محمد (ص) امروز در دنیا جذاب‌ترین و پرآوازه‌ترین نام‌ بوده و هر روز بر میزان ارادتمندان و علاقمندان ایشان افزوده می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات