خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان در گفت‌وگو با بسیج:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: تیم حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهیده ابوالقاضی شهرستان نهاوند در سیزدهمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا موفق به کسب رتبه سوم کشوری و مدال برنز شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۵۶۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

دانش‌آموزان نهاوندی موفق به کسب رتبه سوم کشوری لیگ علمی پایا شدندمحمدتقی امیدی‌ساکت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اجرای لیگ علمی پایا اظهار داشت: در سیزدهمین دوره لیگ علمی بین‌المللی پایا از ۲۱۵ تیم در همدان، هر تیم متشکل از پنج نفر در دی و بهمن ماه ۹۸برای شرکت در این لیگ علمی ثبت‌نام به عمل آمد.

وی افزود: قرار بود آزمون در اسفند ماه سال ۹۸ برگزار شود که به دلیل وضعیت شیوع کرونا آزمون به سال ۹۹ موکول شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابرز داشت: با ادامه روند وضعیت کرونا، مرحله مقدماتی آزمون در تیر ماه ۹۹ به صورت مجازی برگزار شد که از ۲۱۵ تیم،۵۱ تیم موفق شدند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: مرحله نیمه نهایی نیز در شهریور ماه به صورت مجازی برگزار شد و یک تیم موفق شد به مرحله نهایی و کشوری که در آبان ماه برگزار شد راه پیدا کند.

امیدی‌ساکت تصریح کرد: این تیم از حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهیده ابوالقاضی شهرستان نهاوند از مدرسه فرزانگان از پایه نهم موفق به کسب رتبه سوم کشوری و مدال برنز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات