خبرهای داغ:

مراسم تشییع پیکر امام جمعه آوج برگزار شد

مراسم تشییع و تدفین پیکر امام جمعه فقید آوج با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسوولان کشوری و استانی در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۸۵۸
|
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مراسم تشییع و تدفین پیکر امام جمعه فقید آوج با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسوولان کشوری و استانی در این شهرستان برگزار شد.

مرحوم حجت‌الاسلام سید ضیاءالدین هاشمی بامداد امروز که به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بقیه الله تهران بستری شده بود، دارفانی را وداع گفت.

این روحانی وارسته که پس از عمری تلاش و مجاهدت و ترویج فرهنگ و معارف دینی به مدت یک هفته در بیمارستان بقیه الله تهران بستری شده بود، پس از ۲۰ سال عهده‌دار بودن مسوولیت امام جمعه این شهرستان در سن ۵۷ سالگی درگذشت.

مراسم تشییع و تدفین امام جمعه شهرستان آوج پس از اقامه نماز از سوی آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در جوار مزار پدرش در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

در مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سیدضیاءالدین هاشمی امام جمعه آوج، آیت‌الله علی اسلامی نماینده مردم استان در خبرگان رهبری، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی، نماینده مردم بویین زهرا، آوج و آبگرم در مجلس شورای اسلامی و مردم همیشه در صحنه این شهرستان حضور داشتند.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها