خبرهای داغ:
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با استقبال از  پیشنهاد حوزه علمیه درباره اعزام نیروهای جهادی طلبه به بیمارستان‌ها گفت: نیروهای جهادی بر اساس نیاز بیمارستان‌ها و طبق نظر معاونت درمان تقسیم می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۹۲۱۳۰
|
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵

استفاده از نیروهای جهادی طلبه بر اساس نیاز بیمارستان‌ها در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر ابراهیم جلیلی در جلسه هماهنگی معاونت درمان دانشگاه  علوم پزشکی همدان با حوزه علمیه همدان در راستای ارائه خدمت به بیماران بستری در بیمارستان‌های استان، اظهار داشت: با توجه به ممنوعت وجود همراه در بخش‌های بستری به ویژه بخش‌های کرونایی و ابتلای جمعی از کادر درمانی به بیماری کرونا شرایط ارائه خدمت به بیماران سخت‌تر از گذشته شده است.

وی با بیان اینکه از  پیشنهاد حوزه علمیه درباره اعزام نیروهای جهادی طلبه به بیمارستان‌های استان استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: در جلسه‌ای که تا فردا برگزار خواهد شد نحوه و چگونگی کمک این نیروها بررسی و اعلام شده و نیروهای جهادی بر اساس نیاز بیمارستان‌ها و طبق نظر معاونت درمان تقسیم می‌شوند.

نمایندگان حوزه علمیه همدان نیز در این جلسه ضمن تشریح توانایی‌های نیروهای جهادی طلبه، آمادگی خود را  برای اعزام 140 داوطلب طلبه برای ارائه خدمات مورد توافق مدیریت حوزه و معاونت درمان در بیمارستان‌های استان اعلام کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات