خبرهای داغ:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان خبر داد

پلمب ۲۰ واحد پذیرایی در همدان

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان گفت: ۲۰ واحد پذیرایی مختلف شامل تالار و سفره خانه طی دو هفته اخیر در استان همدان شناسایی، جریمه و پلمب شدند.
کد خبر: ۹۲۹۲۱۵۲
|
۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴

پلمب ۲۰ واحد پذیرایی در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اسدالله ربانی‌مهر در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا که در استانداری همدان برگزار شد، با اشاره به وضعیت قرمز استان در بحث شیوع ویروس کووید ۱۹، اظهار داشت: آحاد جامعه به منظور آگاهی‌بخشی در زمینه مقابله با همه گیری کرونا می‌توانند همانند یک رسانه عمل کرده و با تبادل تجربه و اطلاعات و افزایش سطح دانش عمومی در زمینه ریشه‌کنی این ویروس، نقشی مهم و حیاتی داشته باشند.

وی افزود: برای عبور از این شرایط بحرانی باید ضمن رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، هشدارهای ارائه شده دراین زمینه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را جدی بگیریم.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان اظهار داشت: دراین میان بی توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و همچنین محدودیت‌های اعمال شده از سوی ستاد مقابله با کرونا موجب حادتر شدن شرایط و همچنین تحمیل فشار مضاعف به کادر درمانی در سطح بیمارستان های استان می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور افراد و خانواده‌ها به عنوان همراه بیمار در بیمارستان و همچنین آرامستان‌ها از جمله موارد نگران کننده است که می‌تواند موجب گسترش بیشتر بیماری و افزایش شمار مبتلایان شود.

ربانی‌مهر با اشاره به آمار یک هزار نفری فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در سطح استان، گفت: وجود یک هزار و ۱۰۰ بیمار بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها خود نشانه‌ای از وضعیت قرمز و هشدار همه‌گیری ویروس در سطح استان است که عبور از این شرایط و کاهش تعداد بیماران مبتلا مستلزم همراهی مردم و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان همچنین با تقدیر از همکاری و همراهی مطلوب رسانه‌های استان با کمیته اطلاع رسانی ستاد، تصریح کرد: عبور از این شرایط نیازمند همراهی، تعامل و هماهنگی بهتر و بیشتر دستگاههای اجرایی و عموم مردم در سطح جامعه است.

وی با اشاره به فعالیت های موثر دستگاه‌های عضو ستاد مقابله با کرونا در استان همدان، افزود: ۲۰ واحد پذیرایی مختلف شامل تالار و سفره خانه طی دو هفته اخیر در استان همدان شناسایی، جریمه و پلمب شدند و در حوزه محدودیت های ترافیکی نیز جریمه ۵۱۰ هزار تومانی برای مالکان ۳۰۰ خودرو اعمال قانون شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار