فراخوان جذب عضو هیئت علمی در دانشگاه ایلام

رئیس دانشگاه ایلام گفت: به منظور ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و تکمیل کادر هیأت علمی، بر اساس فراخوان امسال ۱۰ عضو هیأت علمی جذب خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۹۲۶۵۸
|
۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ،محمد علی‌اکبری اظهار داشت: دانشگاه ایلام امسال در رشته‌های تخصصی فراخوان جذب عضو هیئت علمی در دانشگاه ایلامموردنیاز مهندسی نفت، مهندسی مکانیک (طراحی کاربردی)، مهندسی شهرسازی، جامعه شناسی فرهنگی، روانشناسی تربیتی، فیزیک (حالت جامد)، مهندسی آب (گرایش آبیاری و زهکشی)، بهداشت مواد غذایی، مهندسی باغبانی (گرایش گیاهان زینتی) و شیمی تجزیه (هیات علمی پژوهشی) فراخوان جذب هیئت علمی داده است. 

 
وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه نور رضوی (https://farakhanjazb.msrt.ir/) و ملاحظه شرایط عمومی و اختصاصی مورد نظر دانشگاه ایلام در این فراخوان شرکت کنند.

رئیس دانشگاه ایلام با استقبال از جذب اعضای هیأت علمی بومی در دانشگاه ایلام اظهار امیدواری کرد: فارغ‌التحصیلان برجسته دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی و نخبگان و سرآمدان بومی می توانند با احراز شرایط در کسوت هیأت علمی در دانشگاه ایلام جذب گردند.
 
علی اکبری با بیان اینکه ثبت‌نام در سامانه جذب اعضاء هیئت علمی  از تاریخ ۱۳ آبان ماه آغاز شده است افزود: متقاضیان تا روز هیجدهم آذرماه فرصت دارند در سامانه ثبت نام کنند و پس از مراحل بررسی، پرونده آنان درهیأت اجرایی جذب و گروه‌های آموزشی آغاز می شود. 

دانشگاه ایلام در حال حاضر دارای ۷ دانشکده (دانشکده نفت و گاز، دانشکده کشاورزی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده علوم پایه، دانشکده پیرادامپزشکی و دانشکده الهیات) است و بیش از ۷۲۰۰ دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
ارسال نظرات