خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد

دستگیری جاعل اسكناس در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری فردی که در زمینه تهیه و توزیع اسكناس جعلی فعالیت داشت، خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۳۱۲۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

دستگیری جاعل اسكناس در فامنینبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی حسن حیدری در جمع خبرنگاران از دستگیری فردی که در زمینه تهیه و توزیع اسكناس جعلی فعالیت داشت، خبر داد و اظهار داشت: در پی كسب خبری مبنی بر این كه فردی در امر تهیه و توزیع اسكناس جعلی فعالیت می‌كند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان فامنین قرار گرفت.

وی افزود: كارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی پلیسی یك توزیع كننده اسكناس‌های تقلبی را شناسایی و وی را در یك عملیات پلیسی دستگیر کردند و از نامبرده 500 میلیون ریال اسكناس تقلبی كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در ادامه ابراز داشت: در پی وقوع یك فقره سرقت احشام در شهرستان فامنین نیز ماموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را در دستور كار قرار دادند و با اقدامات فنی و تخصصی، چهار سارق را شناسایی کردند.

وی افزود: متهمان با اخذ دستور قضائی در یك اقدام غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی، به سرقت احشام اعتراف کردند.

سرهنگ حیدری بیان کرد: در ماموریتی دیگر ماموران پلیس آگاهی شهرستان، دو دستگاه موتورسیكلت مسروقه را کشف کردند و اموال مسروقه تحویل مالباختگان شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشكیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست با رعایت هشدارهای پلیسی در نگهداری از اموال و وسایل خود نهایت دقت را داشته و هر گونه موارد مشكوك را با تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار