بسیج اساتید آذربایجان غربی در حمایت از سربازان گمنام امام زمان (عج)در مقابله با فساد اقتصادی بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۳۳۹۲
|
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، بسیج اساتید آذربایجان غربی در حمایت از سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابله با فساد اقتصادی بیانیه صادر کرد؛ در این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

 « ... يَا قَوْمِ اعْبُدُوا اللَّهَ مَا لَكُمْ مِنْ إِلَهٍ غَيْرُهُ وَلَا تَنْقُصُوا الْمِكْيَالَ وَالْمِيزَانَ إِنِّي أَرَاكُمْ بِخَيْرٍ وَإِنِّي أَخَافُ عَلَيْكُمْ عَذَابَ يَوْمٍ مُحِيطٍ  » « ... ای قوم، خدای یکتا را که جز او خدایی نیست پرستش کنید و در کیل و وزن کم‌فروشی مکنید، من خیر شما را در آن می‌بینم (که با همه عدل و انصاف کنید) و (اگر ظلم کنید) من می‌ترسم از روزی که عذابی سخت شما را فراگیرد. ( سوره هود ، آیه ۸۴)

بر قراری امنیت از اهداف محوری حكومت اسلامي است؛ زیرا در سایه امنیت امکان رشد و تعالی انسان فراهم خواهد بود، به عبارتی هر جامعه‌ای قوام و پویایی خود را در سایه آرامش و امنیت به دست می‌آورد.

 بی‌تردید بخش مهمی از امنیت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه اسلامی ما مدیون فعالیت‌های مخلصانه سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف می‌باشد، سربازان گمنامی که پاسداران راه سرخ شهدا و حافظان امین ملت و نظام که مدال افتخار گمنامی را از امام راحل و عظیم الشأن دریافت نموده اند و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) آنان را به معنی واقعی کلمه، مصداق مومنین در قرآن کریم دانستند. یکی از دستاوردهای ارزشمند سربازان گمنام امام زمان ( عج ) در روزهای اخیر مقابله با مفاسد اقتصادی و شناسایی موارد آن در آذربایجان غربی است که برخورد با این متخلفان همواره آرزو و خواست مردم انقلابی و شهیدپرور استان بوده و از این منظر بسیج اساتید استان قدردان فعالیت‌های صورت گرفته می‌باشد و حمایت قاطع خود را از سربازان گمنام امام زمان ( عج ) در اداي تكليف انقلابي و الهي اعلام می‌دارد.

دشمنان این نظام مقدس همواره کوشیده‌اند با فشارهای اقتصادی و ماشین تبلیغی مسموم یاس و ناامیدی را در جامعه بسط دهند، اما چشمان بیدار نظام همواره این دسیسه‌ها را رصد کرده و خنثی خواهد کرد.

بسیج اساتید استان آذربایجان غربی

انتهای پیام

ارسال نظرات