خبرهای داغ:

حضور بسیجیان در میدان مقابله با کرونا در شاهرود+ تصاویر

بسیجیان پایگاه های بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) شاهرود در راستای مقابله با کرونا وارد میدان شدند.
کد خبر: ۹۲۹۳۶۷۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای خدمت رسانی به مردم و مقابله با کرونا و رزمایش مواسات و کمک مومنانه بسیجیان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) همچنان جهادگرانه در میدان عمل حضور فعال دارند.
۶۰ بسته گوشت گوسفندی، آبنبات و بسته فرهنگی بین خانواده‌های کم برخوردار محله اسلامی مهدیه به همت پایگاه‌های خواهر و برادر و شورای محله اسلامی تهیه و توزیع شد و جهت شناسایی و آمارگیری خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و خانواده‌های مبتلا به این بیماری درجهت برنامه‌های زیست محیطی در شهرک‌های پردیس و رجا و شهید همت و بهارستان توسط خواهران و برادران بسیجی پایگاه‌ها از طریق پیگیری ازطریق مرکز بهداشت شهرک بهارستان در حال انجام است.
همچنین فضاسازی به مناسبت هفته بسیج توسط تیم فرهنگی و برپایی ایستگاه سلامت و کمک مومنانه توسط پایگاه بسیج مقداد شهرک بهارستان در جهت جمع آوری کمک‌های مومنانه و ارائه خدمات بهداشتی و سلامت برای مردم در حال پیگیری است.
ضدعفونی مستمر قرارگاه حافظان سلامت توسط بسیجیان پایگاه‌های مقداد، شهید همت، فجر و شهید صیاد شیرازی در محله‌های رجا، فجر، شهید همت، بهارستان، شهرک ذوالفقار و پردیس در حال انجام می‌باشد و تا مهار ابن ویروس منحوس ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار