خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن و درگزین از اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان‌های رزن و درگزین خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۳۹۹۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰
اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج در شهرستان‌های رزن و درگزینبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سرهنگ داوود مهدوی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت:  شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرینی» است.

وی با بیان اینکه بسیج به دنبال این است که بیشتر موضوعات خدمات‌رسانی و خدمات‌دهی را مدنظر قرار دهد، ادامه داد: در سال‌هایی که بسیج در صحنه‌های مختلف بوده تلاش داشته که خدمات خوبی برای مردم داشته باشد و در تمام عرصه‌ها بسیج نقش کلیدی داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن و درگزین با بیان اینکه هفته بسیج معرفی کارکرد بسیج در طول سال است، افزود: بسیج در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی حضور دارد و نقش‌آفرینی کرده است.

وی گفت: بسیج درعرصه اقتصادی ورود جدی داشته است و با فعال کردن کارگاه‌های خردی که بسیج دنبال آن است و تلاس میکند که با فعال کردن آن‌ها  به افراد دو تا چند نفره شغل ایجاد کنیم.

مهدوی با اشاره به اینکه رویکرد پایگاه‌های مقاومت ایجاد شغل و اشتغال است، گفت: در سطح شهرستان کارگاه‌هایی را به همت بسیجیان راه‌اندازی کردیم که تلاش می‌کنیم پایگاه‌های مقاوت را به کارگاه تولیدی تبدیل کنیم.

وی اظهار کرد: با همت مردم دو شهرستان توانسته‌ایم کمک‌های مومنانه خوبی را داشته باشیم و در مراحل مختلف در ۶ مقطع ۱۰ هزار بسته معیشتی که  ارزش هرکدام ۴۰۰ هزار تومان  بوده توزیع کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه رزن و درگزین ادامه داد: به همت بسیجیان ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم، البسه و کفش، ۷۰ سری کامل لوازم خانگی، ۲۱ هزار بسته بهداشتی و ۹۰۰ بسته لوازم تحریر بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته بسیج گفت: برای هر پایگاه مقاومت یک ویژه برنامه پیش‌بینی شده که بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان‌ها اجرایی می‌شود.

مهدوی گفت: فعالیت ۱۲۰ گروه جهادی در بحث محرومیت زدایی، فعال کردن ایستگاه‌های سلامت با توزیع اقلام بهداشتی با کمترین قیمت و برگزاری بیش از هشت یادواره شهدا درفضای مجازی از جمله برنامه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه مجمع بسیجیان شهرستان فعال خواهد شد و طرح موضوع و مشکلات شهرستان درگزین در دستور کار این کارگروه‌ها است، گفت: برای نمایش دستاورد‌های کارآفرینان شهرستان نمایشگاه مجازی از تولیدات کارآفرینان ایجاد خواهیم کرد که به فروش محصولات آن‌ها کمک شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات