جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

بسیج در همه عرصه ها کارنامه درخشانی دارد

جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی گفت: بسیج از ظرفیت عظیمی برخوردار است که توانسته در همه حوزه ها اعم از فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... کارنامه زرینی از خود از زمان شکل گیری به جا بگذارد.
کد خبر: ۹۲۹۴۱۷۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در جلسه امضای تفاهم نامه طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» افزود: بی تردید نقش بسیج در طرح حاج قاسم سلیمانی نیز اساسی است و می تواند با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کارهای مهمی و تاثیرگذاری را انجام دهد.

بسیج در همه عرصه ها کارنامه درخشانی دارد
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در ادامه گفت: ویروس کرونا را ناشناخته دانست و بیان داشت: راه هایی برای یپیشگیری از اشاعه این ویروس ناشناخته وجود دارد، لذا در مرحله نخست با آگاه سازی جامه می توانیم در پیشگیری این ویروس اقدامات مهمی انجام دهیم.
محمدحسین صومی ادامه داد: نیروی عظیم بسیج همچنان که در طول حیات خود تاثیرگذار بوده در پیشبرد این مرحله نقش اساسی می تواند ایفا کند.
وی با بیان اینکه مقابله با ویروس کرونا یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است خاطر نشان کرد: قهرا مجموعه ای که میتواند دغدغه های رهبر انقلاب را درک و عملیاتی کند بسیج است و امیدواریم با توکل به خدا و همراهی بسیجیان عزیز از این گردنه مهم نیز با موفقیت عبور کینم.

بسیج در همه عرصه ها کارنامه درخشانی دارد
در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری سپاه عاشورا و دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا منعقد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار