مسئول بسیج اصناف استان ایلام ؛

مشارکت بسیج اصناف در کنترل قیمت ها

"احمد محمدی"، مسئول بسیج اصناف استان ایلام گفت: در رابطه با کنترل قیمت ها در حال حاضر100نفر از بسیجیان قشر اصناف در قالب طرح همیاران کار بازرسی از صنف های مختلف را برعهده دارند.
کد خبر: ۹۲۹۵۰۸۸
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ، "احمد محمدی"، مسئول بسیج اصناف استان ایلام در تشریح  اقدامات بسیج اصناف در استان ایلام گفت: بسیج در واقع کمک کننده است یعنی هیچ وقت نبوده که ما بگوئیم بسیج این مسئولیت را صفر تا صد برعهده گرفته باشد. اما هر جا لازم است ممکن است نیاز به کمک داشته باشند بسیج این آمادگی را دارد که به این دستگاه ها کمک کند.

وی ادامه داد : پس ما نقش بسیج را در جامعه و آنچه که اتفاق می افتد کمک کننده می دانیم. حتی ما می بینیم که در بعضی اوقات، بعضی ماموریت ها به طور کامل به بسیج واگذار می شود.بسیج اصناف در تاریخ جامعه اسلامی نقش مهمی داشته است یعنی ما سه گزینه داشتیم که نگه دارند جوامع اسلامی بود،مسجد و بازار در حوزه اقتصاد و فرهنگ و مسائل دیگر نقش آفرین بوده است.

وی تاکید کرد: بسیج هم در کنار اداره صمت، اتاق اصناف، تعزیرات و نیروی انتظامی جهت کنترل قیمت ها دارد نقش آفرینی می کند و در قالب طرح همیاران بازرسی این همکاری شکل می گیرد. روز به روز هم این همکاری منسجم تر و مدون این همکاری اتفاق می افتد و امروز دستگاه دولتی از جمله دستگاه های اجرایی و نظارتی به این امر پی بردند که کمک بسیج گره گشا، روحیه بخش باشد و امیدآفرین باشد و خوشبختانه در این زمینه هم توفیقاتی حاصل شد.

مشارکت بسیج اصناف در کنترل قیمت ها

مسئول بسیج اصناف سپاه امیرالمؤمنین (ع) ادامه داد : در رابطه با کنترل قیمت ها در حال حاضر100نفر از بسیجیان قشر اصناف در قالب طرح همیاران کار بازرسی از صنف های مختلف را برعهده دارند.

احمد محمدی گفت : در بحث تامین کالاهای اساسی همچون روغن هماهنگی هایی با کارخانه نازگل کرمانشاه صورت گرفته که قرار شد 100 تن روغن در اختیار استان قرار بگیرد که سعی شده است در چندین مرکز توزیع شود که پروتکل های بهداشتی هم رعایت شده باشد.

وی درپایان خاطرنشان کرد: در راستای سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تامین نیازها و اقلام ضروری مردم کارهای خوبی صورت گرفته است که انشالله طی روزهای آینده شاهد توزیع اقلام ضروری درسطح جامعه خواهیم بود.

اصناف بیشترین زیان از ویروس کرونا دیده اند که اقدام خاصی از سوی دولت برای حمایت از آنها صورت نگرفته است. از طریق اتحادیه اصناف زیاندیده شناسایی شده و کمک های مومنانه به دست این عزیزان رسیده است، از طریق پرداخت وام و تسهیلات، عوارض و مالیات کمک‌هایی به اصناف صورت خواهد گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار