خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه کاشان در دیدار با سرهنگ کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان هفته بسیج را تبریک گفت
کد خبر: ۹۲۹۵۱۶۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکاشان؛ آیت الله عباسعلی سلیمانی در دیدار فرمانده سپاه، مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج کاشان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت ۸۸۶ بسیجی کاشانی، به تعبیر بسیج به شجره طیبه توسط امام راحل اشاره کرد و اظهار داشت: براساس آیات قرآن شجره طیبه شجره پایداری است که در برابر توفان ها، حوادث، ناملایمات و زمین لرزه‌های شدید مقاومت می کند.
امام جمعه کاشان با بیان اینکه تفکر بسیجی باید همیشه در جامعه زنده باشد، گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد زنده هستیم و هیچ قدرتی توان مقابله با نظام اسلامی ایران را نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه تفکر بسیجی همیشه زاینده و بالنده است، گفت: بسیجی واقعی کسی است که با گوش به فرمان رهبری بودن براساس رسالت انقلابی که به عهده اش گذارده شده در عمل ثابت کند، و گرنه با گفتن و شعاردادن کسی بسیجی نمی شود.
نماینده ولی فقیه در کاشان در پایان خطاب به فرماندهان پایگاه های بسیج کاشان یادآور شد: همگان وظیفه داریم با ارج نهادن به تفکر بسیجی و صاحبان این تفکر سعی کنیم در هر برهه ای از زمان به تناسب آن زمان در خدمت مردم و نظام باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار