مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع):

انقلاب ما اسلام را به سراسر دنیا صادر کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: اما امروز به برکت انقلاب اسلامی موج خداخواهی در سراسر جهان به راه افتاده و هنوز هم ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۹۵۴۷۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین برهان باقری در جمع بسیجیان و پایوران سپاه ناحیه عمار  با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: اگر قرار باشد در چهل سال دوم انقلاب کاری کنیم باید به گذشته و فراز و فرود‌هایی که در جهان داشتیم توجه کنیم و وضعیت جهان را مورد بررسی قرار دهیم. زمانیکه انقلاب ما به پیروزی رسید مردم دنیا به اسلام اعتقادی نداشتند، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی موج خداخواهی در سراسر جهان به راه افتاده و هنوز هم ادامه دارد.

وی تاکید کرد: آقای پوتین در جلسه اخیر خود مسلمانان را به قرآن راهنمایی میکند. این صحبت شخصی است که قبلا کمونیست بوده و به واسطه رهبری انقلاب، از انقلاب اسلامی متاثر شده است.هرم انقلاب ایشان را وادار کرده است که مبانی فکری و عقیدتی داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) افزود: آقای پوتین همچنین به ما ایرانی‌ها توصیه می‌کند که اگر قرار است اسلامی در روسیه شکل پیدا کند، اسلام شیعی باشد نه اسلام غربی.

وی ادامه داد: یکی از فراز‌های انقلاب و نظام اسلامی مسئله دفاع مقدس و جنگ تحمیلی بود. عواملی باعث شد که صدام احساس کند خیلی قوی هست و به راحتی می‌تواند نظام اسلامی را از پا درآورد.

وی بیان کرد: درگیری‌های لب مرزی بین ایران و عراق در سال ۵۳ اتفاق افتاد و صد‌ها ایرانی و عراقی در این درگیری‌ها کشته شدند. در دولت  بختیار حدود سه میلیارد اسلحه و ادوات جنگی از آمریکا خریداری شده بود و به آمریکا پس داده شد.  دوره سربازی به یکسال تقلیل داده شد. احمد مدنی وزریر دفاع دولت بارزگان نیروی ارتش را کم کرد. این‌ها عواملی بودند که باعث شد صدام تصمیم بگیرد با ایران مقابله کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) عنوان کرد: جنگ ما جنگ جهانی سوم بود و تمام دنیا با ملیت‌های مختلف دست به دست هم داده بودند و  علیه ما می‌جنگیدند.

حجت الاسلام باقری خاطر نشان کرد: مظلومیت ما در این جنگ به جهان ثابت شد. رمز پیروزی ما هم در این جنگ معنویت بود.

وی در پایان گفت:: معنویت یعنی اعتقاد راسخ به حقانیت انقلاب و امام و این اعتقاد تحول ایجاد می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار