خبرهای داغ:
سردار بوعلی گفت: پایگاه‌ها و نواحی بسیج در عرصه‌های مختلف نقش آفرین هستند و اگر مسئله‌ای برای یک سازمان پیش بیاید بسیج برای حل مسئله به آن سازمان کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۲۹۶۱۷۹
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یداله بوعلی در آئین افتتاح 151 پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه فجر در استان فارس که به صورت ارتباط تصویری با حضور مسئولین محلی و شورای تامین شهرستان ها و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج و تشکر از متولیان این پروژه ها، گفت: شعار هفته بسیج امسال «بسیج، پیشرو در خدمت و امید آفرینی» است و هفته بسیج یادآور رشادت های جوانان بسیجی از مرز و بوم است.
فرمانده سپاه فجر با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه ها فعالیت دارد، تاکید کرد: فلسفه وجودی بسیج این است که از ظرفیت آحاد جامعه برای مواجه با مشکلات استفاده کند و از این رو بسیج دارای اقشار مختلف بوده و 22 قشر در بسیج تعریف شده است.
وی با اشاره به اینکه پایگاه ها و نواحی بسیج در عرصه های مختلف نقش آفرین هستند، تاکید کرد: اگر مسئله ای برای یک سازمان پیش بیاید بسیج برای حل مسئله به آن سازمان کمک می کند.
سردار بوعلی با اشاره به اینکه رویکرد برنامه های بسیج، خدمت خالصانه و مومنانه است، گفت: فرزندان این ملت عزیز امروز از لحاظ سطح فنی در جایگاهی هستند که با اِبراز توانمندی های خود و با استفاده و تکیه به ظرفیت های داخلی و نیروهای جهادی در مسیر رفع محرومیت ها و مشکلات گام بر می دارند.
فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه با بیان اینکه در استان فارس شاهد قرارگاه های متعددی هستیم که در راستای محرومیت زدایی و اِشتغال نقش آفرینی می کنند، گفت: در شیراز قرارگاه احمد ابن موسی (علیه السلام) که 16 محله محروم را تحت پوشش خود قرار داده است.
وی ادامه داد: این قرارگاه با هم افزایی سایر نهادها اقداماتی انجام می دهند که در همین راستا پروژه هایی را تعریف کرده که شامل ساماندهی محلات، ایجاد اماکن ورزشی، توزیع جهیزیه، تسهیلات و کارگاه های خانگی است.
فرمانده سپاه فجر همچنین به قرارگاه جوادالائمه (علیه السلام) نیز اشاره کرد و افزود: این قرارگاه 6 دهستان محروم را تحت پوشش دارد و در زمینه های علمی، فرهنگی،مذهبی، عمرانی و ... فعالیت دارد.
وی در ادامه به اقدامات سازمان بسیج سازندگی استان در سطح کل اشاره و اضافه کرد: فعالیت های سازمان بسیج سازندگی استان علاوه بر مرکزیت در سطح شهرستان ها و حتی خارج از آن نیز گسترده می باشد و امروز شاهد افتتاح 151 پروژه محرومیت زدایی در 30 نقطه از استان فارس توسط این سازمان به محوریت شهرستان مرودشت می باشیم.
سردار بوعلی در ادامه به افتتاح زمین چمن مصنوعی شهدای جهادگر شهرستان مرودشت اشاره و افزود: این زمین چمن مصنوعی با مشارکت سپاه فجر فارس و شهرداری در زمینی به متراژ 900 متر مربع با ارزش 15 میلیارد ریال به مناسبت هفته بسیج امروز افتتاح گردید.
به گزارش بسیج، در ادامه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای بسیج و رمز (یامحمد رسول الله) عملیات افتتاح و بهره برداری از 151 پروژه مذکور توسط سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس آغاز گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها