خبرهای داغ:
فرمانده حوزه‌ علی ابن ابیطالب(ع) ملایر گفت: وظیفه سپاه و بسیج ضمن ادامه و گسترش خدمت‌رسانی به مردم، روشنگری در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی، امید بخشی به آینده است.
کد خبر: ۹۲۹۶۴۷۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

وظیفه بسیج گسترش خدمت‌رسانی به مردم و امید بخشی به آینده استسید یوسف‌ موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه‌آفرینان دوران دفاع مقدس عنوان کرد: بسیج مستضعفین در پنجم آذر ماه سال ۵۸ به دستور امام راحل تشکیل شد، تا بتواند بار مسئولیت انقلاب را به دوش بکشد و در فراز و نشیب‌ها از شجره انقلاب محافظت کند و زمانی که توسط امام(ره) فرمان بسیج ۲۰ میلیونی صادر شد، خیلی‌ها تصور نمی‌کردند بسیج با این گستردگی به وجود بیاید.

وی افزود: بعد از دفاع مقدس برخی فکر می‌کردند جایی برای حضور بسیج وجود ندارد اما غافل از آن که آنهایی که در دفاع مقدس دفاع می‌کردند برای عمل در صحنه جهادی کشور حاضر شده‌اند و امروز شاهد آن هستیم که بسیج گسترده‌تر شده و همه جا حضور فعال دارد.

فرمانده حوزه‌ علی ابن ابیطالب(ع) سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: کشور ما طی گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب، در مقابل زورگویی‌ها و زیاده‌خواهی‌های استکبار مقاومت کرد و به همگان نشان داد که ملت ایران اسلامی زیر بار زور و استکبار و تجاوز نخواهد رفت.

وی تصریح کرد: جنگ اقتصادی و روانی دشمن برای امت انقلابی ایران تازگی ندارد و با صبر انقلابی همین امت با شکست آنان پایان می‌پذیرد که در این میان وظیفه سپاه و بسیج ضمن ادامه و گسترش خدمت‌رسانی به مردم، روشنگری در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی، امید بخشی به آینده و معرفی نقشه‌های دشمنان داخلی و بیرونی و نشانه‌های افول استکبار جهانی به ویژه دولت مستکبر آمریکا است.

موسوی در ادامه با بیان اینکه حوزه علی ابن ابیطالب(ع) در هفته بسیج، برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کند، گفت: اصلی‌ترین محور برنامه‌های هفته بسیج امسال حول محور خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است که با شعار هر پایگاه یک خدمت است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا و عدم برگزاری برنامه‌های جمعی، بسیجیان حوزه علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان ملایر دست از کار نکشیده و تلاش خود را در قالب گروه‌های جهادی و خدمت‌رسانی به محرومین ادامه می‌دهند.

فرمانده حوزه‌ علی ابن ابیطالب(ع) سپاه ناحیه ملایر افزود: در طول هفته بسیج امسال علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و عملیاتی در قالب رزمایش اقتدار، هر پایگاه یک کار جهادی مشخص شده را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

وی در پایان عنوان کرد: برای حفاظت در برابر ویروس کرونا، هیچ راهی جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد بنابراین از مردم درخواست داریم تا جایی که می‌توانند پروتکل‌ها را رعایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات