دیدار با بانوی کارآفرین خوزستان مادر شهیدان فرجوانی

به منظور تکریم خانواده معظم شهدا با هماهنگی مهندس خانچی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان خوزستان دیدار جمعی از بانوان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با مادر شهیدان حاج اسماعیل و ابراهیم فرجوانی صورت گرفت.
کد خبر: ۹۲۹۶۵۱۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، به منظور تکریم خانواده معظم شهدا با هماهنگی مهندس خانچی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان خوزستان دیدار جمعی از بانوان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با مادر شهیدان حاج اسماعیل و ابراهیم فرجوانی صورت گرفت.

در این دیدار سرکار خانم عصمت احمدیان مادر شهیدان فرجوانی ضمن ابراز خرسندی و خیرمقدم از حضور همه عنوان کرد: زنان از گذشته تاکنون در کنار مسئولیت‌های خطیر مادری، خانه داری و فرزندپروری ،در اجتماع نیز نقش بسزا و تاثیرگذاری دارند.

در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که ؛ مادران شهدا و ایثارگران با صبر خود فضایی را در یک منطقه محدودی به وجود آوردند، که در آن فضا جوان ها و مردان را به حضور مصمم تشویق می‌کردند و این مسئله در سراسر کشور گسترده بود و نتیجه این شد که فضای کشور ما یکسره فضای مجاهدت فداکاری و گذشت شد.

سپس همگی حضار از تلاش ها و فعالیتهای اجتماعی این مادر شهید تقدیر و تشکر کردند و ایشان را به عنوان مادری صبور و فداکار الگو قرار دادند.

در پایان این دیدار از کارگاه خیاطی، دوزندگی ، بافندگی و محصولات تولیدی مادر شهید که در راستای کارآفرینی و اشتغال زایی فعالیت می‌کند بازدید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار