شهردار اردبیل گفت: بسیج با اقتدار از تهدید سلامت عمومی پیشگیری می‌کند.
کد خبر: ۹۲۹۷۶۲۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱

بسیج با اقتدار از تهدید سلامت عمومی پیشگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حمید لطف‌اللهیان بعدازظهر امروز همزمان با هفته بسیج بهمراه رئیس شورای اسلامی شهر در دیدار مشترک با فرمانده سپاه ناحیه اردبیل ضمن تبریک روز بسیج به نیروهای بی‌ادعا و مردمی بسیجی و راهیان این مسیر نورانی اظهار داشت: همانگونه که بسیج در طول تاریخ اتقلاب اسلامی با اقتدار، حافظ عزت و امنیت کشور بوده است، امروز نیز در چنین شرایط سخت کرونایی، با همان اقتدار از تهدید سلامت عمومی جامعه پیشگیری می‌کند.

وی افزود: هم اکنون که کشور در وضعیت تلخ مقابله با بیماری کرونا به سر می‌برد و شهروندان احساس نیاز به خدمات بسیجیان جان بر کف در کنار کادر درمانی را به خوبی درک کرده و می‌دانند اینبار نیز این نیروهای مخلص انقلاب در کنار مردم خواهند بود و این آزمایش را با تجربه و تعهد و تخصص با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

 شهردار اردبیل بیان کرد: بسیج همواره در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و حتی عمرانی همراه و یاریگر  مدیریت شهری بوده و شهرداری در کاهش مشکلات شهروندان همکاری‌های متعددی با بسیج داشته است که امیدواریم در چنین شرایط سخت نیز با تعامل و همکاری بیشتر در راستای تامین سلامت عمومی جامعه موفق عمل کنیم.

تشکیل بسیج در نظام اسلامی از الطاف و برکات انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه تشکیل بسیج در نظام اسلامی از الطاف و برکات انقلاب است، افزود: حضور بسیج در تمامی عرصه‌ها آرامش، اقتدار، سربلندی و امنیت ملی و اجتماعی را به جامعه ارزانی می‌کند و با پیشگام بودن در مقاطع حساس خاری در چشم دشمنان نظام هستند.

دهقانی‌نیا تصریح کرد: هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده‌اند.

وی با بیان اینکه امروزه در قالب نهضت کمک‌های مؤمنانه نیروهای بسیجی در عرصه‌های مختلف شکل گرفته است، افزود: 310 پایگاه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل به پایگاه سلامت تبدیل شده ودرراستای پیشگیری ازویروس کرونا وخدمات رسانی بهداشتی پیشگام خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل گفت: بسیج دستاوردها و خدمات ارزنده ای را ارائه کرده و همیشه در کنار و همراه مردم بوده و برای رفع محرومیت زدایی تلاش می‌کند.

فراگیر شدن تفکر بسیجی وظیفه نهادها و دستگاه‌های اجرایی است

 رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این دیدار  ضمن تبریک هفته بسیج افزود:  بسیج فرزند انقلاب است و فراگیر شدن تفکر بسیجی وظیفه تک تک نهادها و دستگاه‌های اجرایی است و برای ترویج تفکر بسیجی و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی با تکیه بر ولایت و بصیرت نباید از تلاشی دریغ کرد.

انصاری با بیان اینکه شورا و شهرداری در ارایه خدمات به شهروندان بسیجی وار حرکت می‌کنند، افزود:  بسیج پشتوانه مردم برای حل مشکلات است و تمامی دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی، علمی و نظامی کشور در سایه بسیج و بسیجیان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: اگر تفکر بسیجی داشته باشیم با مسئولیت پذیری کامل و بدون اینکه زبان و قلم ما مشکل ساز باشد  با حرکت جهادی و ایفای نقش در هر مسئولیت و مقامی که هستیم می‌توانیم به عنوان سد محکمی در برابر دشمن و نقشه‌های شوم دشمنان باشیم.

ارسال نظرات