خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید مطهری همدان در گفت‌وگو با بسیج عنوان کرد
مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید مطهری همدان توجه به رویکرد مساله محوری و مطالبه‌گری از اولویت‌های بسیج دانشجویی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۹۷۷۶۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳

توجه به رویکرد مساله محوری و مطالبه‌گری از اولویت‌های بسیج دانشجوییمرتضی عبدلی خرسند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اینکه کار تشکیلاتی باید متناسب با نیاز باشد، اظهار داشت: باید به دنبال تعیین الگوی جدیدی از کارهای تشکیلاتی باشیم تا بتوانیم در این ایام و شرایط بحرانی پیش قدم باشیم.

وی ادامه داد: فعال کردن تشکیلات مجازی در بدنه دانشجویی یکی از اهم کارها است چراکه امروز به نوعی مرکز میدان رسانه و فضای مجازی است که باید نسبت به سواد رسانه و بهره‌گیری از فرصت‌های این فضا به نحو احسن استفاده کرد.

مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید مطهری همدان توجه به رویکرد مساله محوری و مطالبه‌گری را از اولویت‌های بسیج دانشجویی و ضروری خواند و خاطرنشان کرد: توجه به این موضوعات باعث بروز اتفاقات و اقدامات خوبی می‌شود که از جمله آن می‌توان به کسب موفقیت‌های مختلف علمی از سوی دانشجویان بسیجی اشاره کرد .

وی ادامه داد: می‌طلبد که کارگروه‌ها و هیئات اندیشه‌ورزی دانشجویان، فعال شده و به ایده‌پردازی و راهکاریابی برای تداوم و تعمیق فعالیت‌های مجموعه‌ بپردازند.

عبدلی خرسند با اشاره به هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج دانشجویی گفت: برگزاری گفتگوی مجازی کرونا و فرصت دانشجویی، تریبون آزاد در بستر مجازی، کارگاه آموزشی مشکلات و موانع ازدواج جوانان امروزی، کرسی آزاداندیشی در بستر اسکای روم، نذر مهارت و همچنین توزیع ماسک و ضد عفونی چندین معبر پر تردد از برنامه های این حوزه بسیج دانشجویی در هفته مبارک بسیج بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات