توزیع بیش از ۱۳۵۰بسته معیشتی بهداشتی همزمان با هفته بسیج در شهرستان ابهر

فرمانده سپاه ناحیه ابهر از توزیع ۱۳۵۰ بسته معیشتی بهداشتی و همچنین گوشت قربانی همزمان با هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۸۱۰۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ در راستای اقدامات محرومیت زدایی و مردم یاری، در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه، تعداد ۱۳۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی و گوشت قربانی توسط سپاه ناحیه ابهر در هفته بسیج در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

این رزمایش با حضور امام جمعه، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه و تعدادی از روحانیون جهادی و مسئولین و بسیجیان شهرستان ابهر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار گردید.

حجت الاسلام جعفر رحیمی؛ امام جمعه شهرستان ابهر در گفت: وگو با خبرنگار بسیج؛ ضمن تبریک هفته بسیج گفت: طبق فرمود: ه حضرت امام خمینی (ره) بسیج لشکر مخلص خداست و این کمک مومنانه نمونه بارز این فرمایش است.

سرهنگ احمدی تبار فرمانده سپاه این شهرستان نیز خاطرنشان کرد: رزمایش مواسات و همدلی باعث می‌شود روحیه خدمت به ملت و جهاد همچنان ادامه دار باشد.

وی تصریح کرد: این سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی است که توسط سپاه ناحیه برگزار شده و در این مرحله تعداد ۶۵۰ بسته معیشتی و ۷۰۰ بسته بهداشتی و بسته‌های گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع می‌گردد.
 
ارسال نظرات