خبرهای داغ:
معاون تبلیغی حوزه علمیه جامعه الامام المنتظر شهرستان نجف آباد گفت: از سال 90 گروه جهادی تبلیغی «صالحین» را ایجاد کرده ایم که این مجموعه هر ساله راهی مناطق محروم چهارمحال و بختیاری می شوند.
کد خبر: ۹۲۹۸۶۴۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، معاون تبلیغی حوزه علمیه جامعه الامام المنتظر شهرستان نجف آباد گفت: از سال ۹۰ گروه جهادی تبلیغی «صالحین» را ایجاد کرده ایم که این مجموعه هر ساله در دو بخش اصلی تبلیغی و عمرانی و طی ۱۶ برنامه مشخص، راهی مناطق محروم و صعب العبور چهارمحال و بختیاری می شوند.

حجت الاسلام مهدی غلامی افزود: مبلغان این حوزه، در طول سال های گذشته با حضور در بیش از ۴۰مسجد، ویژه برنامه «فراغت تابستانه» را با بخش های متنوع فرهنگی و آموزشی، برای بیش از ۲هزار دانش آموز برگزار کرده اند.

غلامی با اشاره به حضور امام جماعت ظهر در ۲۵۰مدرسه شهرستان و برگزاری جشن تکلیف برای حداقل ۲هزار دانش آموز پسر مقطع هشتم در سطح ۳۴ مدرسه اعلام داشت: طی مجموعه مسابقات «چهل حدیث» نیز ۴۰آیه قرآن و ۴۰ مساله شرعی در قالب جزوه ای با شمارگان ۲۵هزار عدد، متناسب با مقاطع تحصیلی مختلف توزیع شده و به ۵۰۰ دانش آموز برگزیده این رقابت ها، جوایزی از سوی حوزه اهدا شده است.

وی در پایان گفت: در شرایط کرونایی به وجود آمده، همزمان با فعال شدن روحانیون در فضای مجازی و ارتباط با دانش آموزان، ستاد مقابله با کرونا هم جهت اهدای کمک های مومنانه تشکیل شده که در همین راستا طی روزهای اخیر ۲۵ راس گوسفند ذبح و بین نیازمندان توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها