خبرهای داغ:

اجرای طرح شیفت ایثار در کارخانجات خوی

مسئول بسیج کارگری سپاه خوی از اجرای طرح شیفت ایثار در کارخانجات سیمان، نساجی، قند و نیروگاه سیکل ترکیبی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۸۹۷۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزار ی بسیج از خوی، سرگرد پاسدار بهرام احمدنژاد امروز در گفت و گو با خبرنگاران این شهرستان، هدف از اجرای شیفت ایثار را احیای فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در سنگر تولید و خدمت عنوان کرد.

وی افزود: با وجود اینکه کارگران از اقشار آسیب‌پذیر هستند و هجمه زیادی به تولید در جنگ اقتصادی وارد می‌شود اما این کارگران بسیجی دل در گرو انقلاب دارند و در شیفت ایثار اقدام به کار و تولید و کمک به اقتصاد کشور می‌کنند تا روحیه ایثارگری در کارخانه که به عنوان سنگر تولید در جنگ اقتصادی قلمداد می‌شود، احیا شود.

این مسئول ادامه داد: شیفت ایثار، احیای فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در سنگر تولید و خدمت است، و شاید خدمات کارگران بسیجی در شیفت ایثار ناچیز باشد، اما چون به صورت داوطلبانه و برای رضای خدا و در راستای احیای فرهنگ اسلامی ایثار و از خودگذشتگی است، قطعاً موثر خواهد بود.

وی در پایان  گفت: این طرح همزمان با هفته بسیج و به منظور ترویج و احیاء روحیه ایثارگری و بسیجی و مقابله با جنگ اقتصادی برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات