خبرهای داغ:

بیانیه ترورشهید محسن فخری زاده

بیانیه لشکر عملیاتی مردم پایه 14 حضرت امام حسین علیه السلام در محکومیت ترور دانشمند هسته ای کشورمان
کد خبر: ۹۲۹۹۱۵۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۰

 بسم الله الرحمن الرحیم

کوردلان صهیونیسم و ایادی امپریالیسم بین الملل در اقدامی نابخردانه و دَدمنشانه؛ همرزم و هم­سنگرِ قدیمیِ پاسدارمان و همکار و هم­نفس و هم­قدم شهیدان مجید شهریاری، مصطفی احمدی روشن، مسعود علیمحمدی، داریوش رضایی‌نژاد و رضا قشقایی­ فرد؛ دانشمندبرجسته هسته ای «محسن فخری‌زاده» را که در راه پاسخگویی به خواسته­ رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی در مسیر علم پژوهی؛ کوشا بودند را به فیض عظمای شهادت رساندند. حقیقتاً شهادت عزیزانی امثال حاج قاسم سلیمانی و محسن فخری زاده، روحیه­ استکبارستیزیِ امّت غیور ایران اسلامی را بیشتر خواهد کرد وبه فرموده امام راحل بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود.

رزمندگان لشکر 14امام حسین(علیه السلام) شهادت سردار شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ج.ا.ا. و پدر هسته ای را به پیشگاه حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) فرمانده معظّم کل قوا (مد ظله العالی)  وخانواده های معظم شهدا و خانواده­ مکرّم این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

دشمنان اسلام ناب محمّدی(صلوات الله علیه و آله و سلم) بدانند رزمندگان غیور لشکرمقدس14امام حسین (علیه السلام) تا آخرین قطره­ خون و با تمامی توان برای مقابله با آنان، قلم به یک دست و سلاح به دستی دیگر خواب خوش را از آنان خواهیم گرفت.

راهی را که "شهید فخری زاده ها" آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد ...

لشکرعملیاتی14امام حسین علیه السلام

ارسال نظرات