خبرهای داغ:
مجمع بسیجیان استان همدان با صدور بیانیه‌ای در خصوص مسائل روز، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی و عرض تبریک و تسلیت شهادت استاد «فخری‌زاده»، از مسولان دفاعی کشور مطالبه انتقام و مجازات سخت عاملان این حادثه را کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۱۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
بیانیه مجمع بسیجیان استان همدان در خصوص مسائل روز به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجمع بسیجیان استان همدان با صدور بیانیه‌ای در خصوص مسائل روز، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی و عرض تبریک و تسلیت شهادت استاد «محسن فخری‌زاده»، از مسولان دفاعی کشور مطالبه انتقام و مجازات سخت عاملان و مسببان این حادثه تروریستی را کرد.

 
متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

بار دیگر دست جنایتکار دشمن یکی از دانشمندان صنعت دفاعی کشور را هدف قرار داد و به شهادت رساند. مجمع بسیجیان استان همدان ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی و عرض تبریک و تسلیتِ شهادت استاد «محسن فخری‌زاده»، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع به محضر رهبر انقلاب و ملت بزرگ ایران و خانواده محترم شهید، از مسولان دفاعی کشور مطالبه انتقام و مجازاتِ سختِ عاملان و مسببان این حادثه تروریستی را دارد.

رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: «در میدان‌های سیاسی، اقتصادی و فضای مجازی آرایش دشمن، آرایش جنگی است ملت و مسئولان با وحدت کلمه خود را آماده کنند و وارد میدان شوند.» لذا مجمع بسیجیان استان مطالبات خود را اعلام می‌دارد:

۱- در حوزه مسائل سیاسی دیروز کلیپی از سخنان رئیس سازمان محیط زیست کشور منتشر شد که طی آن آقای عیسی کلانتری به  امام خمینی (ره) اهانت نموده است. ضمن محکوم نمودن این اقدام، از دستگاه قضایی درخواست پیگرد قانونی و قضایی را دارد.

۲- همچنین در طول دو هفته اخیر برخی از مسولان و جریانات سیاسی بر طبل مذاکره با دشمن می‌کوبند. از آنجا که رهبر انقلاب بار‌ها و بار‌ها مذاکره با دشمن را نهی فرمود: ه‌اند، لذا با توجه به روشن شدن ماهیت پلید دشمن در حادثه ترور شهید «محسن فخری‌زاده» و به تأسی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، هر گونه سازش و مذاکره با آمریکای جنایت کار را مردود می‌دانیم و از مسئولان می‌خواهیم فرمان رهبر انقلاب را در این رابطه اجرایی نمایند.

۳- با توجه به گستاخی دشمن در ترور دانشمندان کشور، و از آنجا که این گونه ترور‌ها ریشه در جاسوسی‌های آژانس انرژی اتمی دارد، درخواست دارد ضمن اخراج موقت بازرسان آژانس، برای مدتی هر گونه بازرسی از مراکز هسته‌ای تعلیق گردد.

۴- یکی دیگر از مشکلات اساسی جامعه مساله اقتصاد و معیشت مردم است. رهبر انقلاب در بیانات اخیرشان فرمودند: «حل مشکلات اقتصادی نیازمند همت و شجاعت است»؛ لذا از مسئولان کشوری و استانی می‌خواهیم با پرداختن به شاخص‌های اقتصاد درون‌زا و کنترل همه جانبه‌ی گلوگاه‌های اقتصادی استان، اقدامی انجام دهند تا به قول رهبر معظم انقلاب «آثار مثبتی در اقتصاد کشور و زندگی مردم پدید آورد».

۵- در موضوع تهدیدات فضای مجازی، دشمن با تمام توان خود عملیات روانی گسترده‌ای را علیه ارزش‌های اسلام ناب، فقه شیعه و آرمان‌های انقلاب اسلامی طراحی و اجرا نموده است. از سویی دیگر سازماندهی شبکه‌های ضد انقلاب در این فضا در حال انجام است که برنامه‌های شورش و براندازی را در دستور کار دارند؛ لذا از کلیه مسئولان ذیربط مطالبه دارد برای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب هر چه زودتر شبکه ملی اطلاعات را راه‌اندازی نموده و بلادرنگ سامانه‌های پیام‌رسان خارجی را از فضای مجازی کشور حذف نمایند.

مجمع عالی بسیجیان استان همدان

نهم آذر ماه ۱۳۹۹

انتهای پیام/
ارسال نظرات