خبرهای داغ:
در بخشی از پیام تسلیت بسیج جامعه زنان سپاه بوکان در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده آمده است: شهید فخری زاده نمونه ای از انسان های متدین، وطن دوست و مجاهد فی سبیل الله بود.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۷۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

  به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداءوالصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند هسته ای کشور به دست دشمنان ایران اسلامی را به مقام معظم رهبری، خانواده معزز و بزرگوار آن شهید، ملت شریف ایران و نیروهای مسلح تبریک و تسلیت عرض می کنیم.

این اقدام پلید دشمنان قسم خورده ایران اسلامی عزم ما را در تربیت فرزندان صالح این سرزمین راسخ تر کرده ویقین داریم خون این شهید گرانقدر باعث انسجام، یکپارچگی، اتحاد و وحدت بیش از پیش ملت عزیز ایران اسلامی در مقابل دشمنان این مرز و بوم خواهد شد.

در طول بیش از چهار دهه از حیات پربار انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران زمین بارها و بارها شاهد جنایت و دشمنی های آشکار و نهان دشمنان خونخوار و متجاوز خود بوده اند. گاهی این دست شیطانی با هدف قراردادن هواپیمای مسافربری، گاهی با تحمیل جنگ هشت ساله، گاهی با تحریم و فراوان با ترور نخبگان و ریختن خون پاک انسان های بی گناه، ماهیت پلید و پلشت خود را نمایان ساخته است.

 در روز جمعه هفت آذر ماه بار دیگر ملت ایران اسلامی شاهد جنایت دیگری از هزاران جنایت دشمنان قسم خورده خود بود، دشمنانی که هیچگاه تاب پیشرفت و آرامش این ملت را نداشته و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و ملت فروگذار نبوده اند.

شهید فخری زاده نمونه ای از انسان های متدین، وطن دوست و مجاهد فی سبیل الله بود که عمر شریف خود را صرف خدمت به مردم و پیشرفت همه جانبه کشور در عرصه های مختلف کرده بود.

 حتی تلاش و مجاهدت ایشان در مبارزه با ویروس کرونا در کنار دیگر تلاش های علمی ایشان در عرصه های مختلف به ویژه پیشبرد اهداف صلح آمیز هسته ای نمونه ای از جهاد خستگی ناپذیر ایشان در خدمت به مردم و انقلاب اسلامی است.

بدون شک دشمنان بزدل تاوان این اقدام شنیع خود را به زودی خواهند دید و عواقب سنگینی در انتظار جنایتکاران خواهد بود، چرا که ملت مقاوم ایران اسلامی بارها ثابت کرده اند با این تحرکات بزدلانه دشمن هرگز میدان را خالی نکرده و پس از هر حرکت جنایتکارانه دشمن، مستحکم تر از قبل به راه خود ادامه خواهند داد.

 انتهای پیام

ارسال نظرات