خبرهای داغ:

سپاه مهاباد در پی شهادت دانشمند هسته ای کشورمان پیام تسلیت صادر کرد

سپاه مهاباد در پی شهادت دانشمند هسته ای کشورمان پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۰۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیچ از مهاباد فرماندهی و دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه مهاباد با صدور بیانیه ای ترور ناجوانمردانه، دانشمند بزرگ کشور شهید دکتر فخری زاده را محکوم کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا 

بار دیگر دست های آلوده و پنهان استکبار جهانی آشکارشد و دراقدامی کور و ذلت بار  چهره زشت و کریه تروریستی خود را با شهادت محسن فخری زاده دانشمند متعهد و پارسای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نمایان کرد.

انقلاب اسلامی مفتخر است که در طول حیات چهل ساله خود آن چنان آسایش را از چشم دشمنان خداوند ربوده و آن چنان مردان بزرگی را در مکتب پیر جماران پرورش داده که دشمنان زبون را به استیصال کشانده است.

 به طوری که هر از چند گاهی، دست به انجام عملیات مذبوحانه و کور ترروریستی زده و شخصیت های مختلف نظامی، علمی، پژوهشی و فرهنگی را هدف قرار داده اند.

 پرورش و تقدیم شهدای بزرگ، مهم ترین نشانه حقانیت انقلاب و موید درستی راهی است که جمهوری اسلامی در پیش گرفته است، دشمنان مادی گرای ما معنای شهادت و برکت خون شهید را نمی فهمند، جریان شیطانی صهیونیسم، نمی داند که «...بل احیا عند ربهم یرزقون» به چه معناست.

آن کس که بزرگترین دارائی خود، یعنی جان خویش را با خداوند معامله کند، قدم در راه تحقق اراده های الهی بر زمین نهاده است و خود خداوند ضامن به ثمر رسیدن اهداف اوست.

همانگونه که در طول این سالیان بارها و بارها به تجربه اثبات شده است، ترور و به شهادت رساندن فرزندان این انقلاب، نه تنها خللی در حرکت عظیم این ملت ایجاد نکرده بلکه باعث سرعت بخشیدن به این نهضت نورانی شده است.

 

فرماندهی و دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد ضمن عرض تسلیت به ولی الله الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حق ایشان؛ امام خامنه ای مد ظله العالی و عموم مردم شهید پرور ایران اسلامی به خصوص خانواده معزز این شهید والامقام، اعلام می دارد دشمنان کینه توز این مرزوبوم بدانند همچنان که تاکنون با به شهادت رساندن دانشمندان برجسته کشورمان در حرکت پیشرفت کشور به سوی قله های ترقی و کمال خللی وارد نشد،هم اینک هم به اذن و یاری الهی دانش آموختگان و همرزمان پرشمار این شهید عزیز، باعزمی جدی تر در میدان مبارزه علمی حضور یافته و با کسب عالی ترین قله های پیشرفت و سعادت، خفت و زبونی هرچه بیشتر را برای دشمنان کینه توز جمهوری اسلامی ایران به ارمغان خواهند آورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات