خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

اجرای طرح شهید «سلیمانی» با محوریت محله و خانواده در نهاوند/مشارکت ۱۰۰۰بسیجی نهاوندی در طرح شهید«سلیمانی»

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای طرح شهید «سلیمانی» با محوریت محله و خانواده در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۰۰۷۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

اجرای طرح شهید «سلیمانی» با محوریت محله و خانواده در شهرستان نهاوندسرهنگ علی مختاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: کرونا ویروس سراسر جهان را درگیر کرده و تاکنون هیچ‌گونه واکسنی برای این ویروس منحوس پیدا نشده و تنها راه مبارزه با این ویروس فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است .

وی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: زنجیره این ویروس باید ابتدا در سطح خانواده‌ها و سپس در سطح جامعه قطع شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اجرای طرح سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در راستای مقابله با بیماری کرونا افزود: این طرح با همکاری سپاه و بهداشت و درمان و با محوریت محله‌ها و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت یک‌هزار نفر از بسیجیان نهاوند در این طرح گفت: هدف از اجرای طرح شهید «سلیمانی» بیماریابی و جداسازی آنان و تحت پوشش قرار دادن بیماران و حمایت از خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا است.

مختاری با اشاره به توزیع یک هزار بسته معیشتی در این طرح عنوان کرد: طرح شهید «حاج‌قاسم سلیمانی» طرحی محله‌محور و خانواده محور است که به صورت مشترک از سوی وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج مستضعفین برای مقابله با همه‌گیری کرونا در سطح شهرستان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا شهرستان نهاوند به 20 منطقه تقسیم شده و در آن کمیته‌های عملیاتی تیم‌های مراقبتی و نظارتی و تیم حمایتی متشکل از اعضای خانه‌های بهداشت، بسیجیان و روحانیون مستقر هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تشدید نظارت بر شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بیماریابی، قرنطینه و رهگیری هوشمند و آموزش و اطلاع‌رسانی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

وی گفت: بسیجیان شهرستان نهاوند همواره در بحران‌ها به صورت خودجوش در قالب گروه‌های جهادی حضور داشته و تاکنون نیز در قالب رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه به خوبی ورود کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات