خبرهای داغ:
جناب سرهنگ فخرل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در پیامی شهادت مظلومانه دکتر فخری زاده دانشمند هسته ای را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۳۰۰۱۶۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران و بیدگل, جناب سرهنگ فخرل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در پیامی شهادت مظلومانه دکتر فخری زاده دانشمند هسته ای را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

باسمه تعالی
ترور ناجوانمردانه یکی از نابغه های گمنام دانش هسته ای و دفاعی کشور ،دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده ،قلب همه دلسوزان انقلاب اسلامی و علاقمندان پیشرفت و آبادانی ایران عزیز را به درد آورد.
افسوس که به خاطر خائنین و نامحرمان ،قهرمانان واقعی کشور ،مانند ایشان تا موعد شهادت برای جوانان و عموم مردم ناشناخته می مانند تا معلوم شود پیشکسوتان نخبه انقلابی با موی سپید اما عزمی جوانانه همچنان باعث عزت و شکوه کشور و در خط مقدم برطرف کردن نیازمندیهای گوناگون کشور تا پای تقدیم جان هستند، اینجانب شهادت مظلومانه این دانشمند برجسته و کم نظیر را به مقام معظم رهبری،خانواده محترم شهید،مردم ولایتمدار زادگاه ایشان ،شهر مهاباد اردستان و عموم مردم کشور تسلیت عرض می نمایم.
بی تردید آمران و عاملان صهیونیستی این جنایت به اهداف شومشان در متوقف کردن پیشرفتهای علمی کشور نخواهند رسید و مردم داغدار ، شاهد انتقام قطعی و عبرت آموز این جانیان ملعون خواهند بود. ان شاا...
سرهنگ پاسدار حسن فخرل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران وبیدگل

ارسال نظرات