خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

مماشات با دشمن باعث شهادت شهید «فخری زاده» شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: آنچه منجر به شهادت «محسن فخری‌زاده» شد ناشی از مماشات با دشمن و تصویر ضعیفی است که تفکر خاصی از ایران اسلامی به دشمن مخابره می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۰۰۳۰۲
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

مماشات با دشمن باعث شهادت شهید «فخری زاده» شدحجت الاسلام مسیح اله عبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک و تسلیت شهادت دکتر «فخری‌زاده» اظهار داشت: به نظر می‌رسد آنچه منجر به شهادت «محسن فخری‌زاده» شد ناشی از مماشات با دشمن و تصویر ضعیفی است که تفکر خاصی از ایران اسلامی به دشمن مخابره می‌کنند.

وی افزود: متأسفانه این مواضع انفعالی در آستانه روی کار آمدن دولت جدید آمریکا شکل متفاوت و ناموزونی به خود گرفته و از طرفی عوامل نفوذ هم در حال گرم کردن تنور مذاکره هستند، به نحوی که وزیر ذوق‌زده ما امیدوار است که نام آشنایش فشارها را بر مردم کم کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: باید با صدای رسا و گویا به وزیر ذوق‌زده یادآوری کرد که پیوند بایدن و معاونین و ایادیش با صهیونیست‌ها غیرقابل چشم‌پوشی است؛ چرا که مدت‌هاست صهیونیست‌ها از شهید «فخری زاده» به عنوان پدر صنعت هسته‌ای ایران نام می‌برند و برای حذف ناجوانمردانه وی خط و نشان می‌کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه نوع نگاه دولت نه تنها دشمنی و جنایت علیه مردم عزیز را متوقف نکرد بلکه آنها دشمنی را وارد فاز جدیدی از جمله افزایش تحریم، ترور شهید «حاج قاسم سلیمانی»، تهدید هواپیمای مسافربری ایران در آسمان سوریه، خرابکاری در سایت هسته‌ای نطنز و... کرد.

عبدی گفت: تاسف بیشتر در این است که این تغییر رفتار دشمن هم نتوانسته دولتمردان ما را از راهبرد مماشات‌جویی با دشمن لجباز، باز دارد.

وی افزود: معلوم است وقتی که رئیس دولت بعد ترور حاج قاسم سلیمانی به جای اینکه از موضع قدرت با دشمن حرف بزند، پالس مذاکره می‌فرستد آنها هم دنبال فاز جدید فشار و مقابله بروند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات