خبرهای داغ:

بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع)همدان در پی ترور دکتر «فخری زاده»

بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پی ترور دکتر «محسن فخری زاده» بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۳۲۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع)همدان در پی ترور دکتر «فخری زاده»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پی ترور دکتر «محسن فخری زاده» بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه 23)

دکتر سرافراز شهید محسن فخری زاده، دانشمند بزرگ و ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را با صلابت برعهده داشتند و سه دهه از عمر با برکت و ارزشمند خود را در تربیت و تعالی نسل علمی و نخبه‌پروری صنعت دفاعی و ارتقاء تراز علمی و پژوهشی این حوزه وقف و صرف نمودند.

با شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده عزیز، بار دگر جهانیان یک حرکت تروریستی و ناجوانمردانه، کوردلانه و نابخردانه دیگر، با محوریت استکبار جهانی و صهیونیست خبیث را به چشم دیدند.

در این حادثه اسفناک، یکی از نخبگان علمی و فناوری و دانشمندان خبره نظام مقـدس جمهـوری اسلامی ایران، توسط دشمنـان کور دل، به یاران شهیدش پیوست.

بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع)، ضمن محکوم کردن این حادثه دهشتناک، شهادت دکتر محسن فخری زاده را به ساحت مقدس امام زمان(عج) و نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)، همسر و فرزندان گرامی و وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین جامعه علمی کشور و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفته و رجای واثق را از خداوند منان خواهان است.

دشمنان این نظام مقدس، به ویژه آنهایی که ضعف و زبونی برخی عناصر داخلی را فرصتی برای گسترش گستاخی و دنائت خود می‌بینند، بدانند که بر اساس وعده‌های الهی و با رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، پیروزی نهایی از آن جبهه حق و ایران اسلامی است و شکست و عاقبتی تلخ در انتظار آنان است. مردان  و زنان میدان مبارزه و جهاد علیه ظلم و کفر و جهل، با تمام وجود آماده باشند.

شهادت ابتدای راه است وهمه ما آرزومند این مقام بزرگ هستیم واعلام میکنیم راه شهدا ادامه دارد دشمنان قسم خورده ما بدانند شهیـد فخـری زاده گلی بود از گلستان امام خامنه‌ای اما آخرینش نیست و نخواهد بود به فضل الهی فرزندان انقلاب پای کار وجهـاد فی سبیل الله باقی هستند و با انتقامی سخت مشت محکمی به دهان دشمنان خواهند زد. وَاللهُ عَزیزُُ ذوانتِقَام

ما بسیجیان همدان گوش به فرمان مقتدای خویش، آماده جانفشانی و جهاد در راه اعتلای کلمه حق و پیمودن مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی هستیم و به فرموده رهبرکبیر انقلاب امام خمینی(ره) فریاد بر می‌آوریم: بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود. این رجل فاجری که خون عزیز ما را به زمین ریخت تایید کرد، دین خدا را .یعنی با ریختن خون عزیز ما تایید شد انقلاب ما.

(و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون)

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار